rare verschijnsels discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De laatste dagen heb ik wel meer rare verschijnsels maar deze kan ik toch niet opgelost krijgen. Als ik een sms stuur naar het contact ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
rare verschijnsels
De laatste dagen heb ik wel meer rare verschijnsels maar deze kan ik toch niet opgelost krijgen.
Als ik een sms stuur naar het contact van mijn schoonmoeder, lukt deze sms perfect ware het niet dat hij in de smsbox de naam van mijn zoon bij haar contact zet, ik ben al meermaals het contact gaan nazien en alles staat perfect , hij zegt dat hij dit doet omdat hij ergens in een andere app zijn naam vind.. een punthoofd krijg ik ervan.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp niet veel van je overdreven lange zin...
Je stuurt sms naar je schoonmoeder. Die komt dan toe bij de schoonmoeder? Maar hij is zichtbaar alsof je de sms naar je zoon hebt verstuurd? |
|
|||
|
|||
Klopt
Mijn schoonmoeder staat als contact in de gsm . Mijn zoon ook vermits hij Met de iPad berichten kan sturen . Als ik een sms begin naar mijn schoonmoeder en verzend komt hij ook bij haar aan , toch als ik ga zien bij mijn smsen staat zijn naam erbij i.p.v. haar naam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rare Trilfunctie?! | KimbadeJong | iPhone algemeen | 5 | 16-04-13 19:21 |
iPhone rare afsluiting + rare opstart! | Re3play | iPhone algemeen | 2 | 20-01-11 19:46 |
Rare Wi-Fi | Anis Mesanovic | Wi-Fi | 2 | 23-08-09 22:03 |
Rare pixel? | thachosen | iPhone algemeen | 4 | 10-07-09 14:26 |
|
|