3G, hoe en wat? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhoneclub lezers, Sinds ik mijn iPhone 3G heb, vraag ik mij af of 3G nou gratis is. Ik heb verschillende discussie's gehad o.a. met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G, hoe en wat?
Hallo iPhoneclub lezers,
Sinds ik mijn iPhone 3G heb, vraag ik mij af of 3G nou gratis is. Ik heb verschillende discussie's gehad o.a. met mijn vader, die zegt dat het bij mijn abo inbegrepen zit. Nu ligt het natuurlijk het meest voor de hand dat ik contact op neem met T-Mobile (mijn provider), maar ik weet niet of dat wel verstandig is aangezien ik geen speciaal iPhone 3G abo heb. Kortom, is 3G gratis? En bijv. met Google Maps, als je in de auto zit. Dan moet hij de afbeeldingen ophalen, dat gaat toch ook via 3G? Groeten, Bas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
3G is niet gratis tenzij het verwerkt is in je abbo. Anders moet je voor de ontvangen data betalen.
Ik zou toch maar even met T-Mobile hierover bellen in jou geval.
|
|||
|
|||
3g zit gewoon bij iPhone abbo van t- mobile. Ze hebben deze iPhone nou juist uit gebracht voor 3g. Lijkt mij sterk dat ze juist deze telefoon zonder mobiel internet aanbieden.
|
|
|||
|
|||
Het zit er niet bij, heb ook geen speciaal iPhone abbonnement.
Heb nu wel een web'n'walk voor 9.50 per maand. |
|
|||
|
|||
Veel Plezier
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia (hoe en wat) | mba1979 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-06-10 10:28 |
iphone apps hoe en wat ? | xxtraminimal | Archief | 1 | 08-12-08 20:36 |
Kopen België hoe en wat? | kapiteiniglo | Archief | 1 | 19-09-08 20:11 |
Us 1.1.2 hoe of wat? | thomba123 | Archief | 1 | 08-01-08 00:23 |
|
|