iPhone SE geen service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone SE en een abonnement bij simpel! Sinds de uodate van afgelopen woensdag kan ik niet meer bellen en gebeld worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone SE geen service
Hallo,
Ik heb een iPhone SE en een abonnement bij simpel! Sinds de uodate van afgelopen woensdag kan ik niet meer bellen en gebeld worden ! Er komt geen service te staan! Wat kan ik het beste doen?? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16-02-19 om 12:40 ---------- Het is al opgelost? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Simkaart zou weleens kapot kunnen zijn. Puur toeval dat het met die update samenvalt. Steek eens een andere simkaart om het uit te sluiten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 6 wisselt steeds van 'geen service' naar wel service... | Silked | iPhone algemeen | 0 | 03-11-15 22:06 |
Iphone 5 geen service en geen service apple | Huppie | iPhone algemeen | 8 | 09-11-13 22:41 |
iPhone 4s - Geen Service - Wel bellen/smsen maar geen data | diegonicolas | iPhone algemeen | 5 | 28-11-12 17:09 |
iPhone: No Service / Geen service 4.1 iphone 3GS | frankon | Jailbreak | 8 | 10-10-12 18:27 |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
|
|