XS MAX vs XR discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga dit jaar zowiezo een nieuwe Iphone kopen, heb nog een 7 met 32GB opslag en ik erger me meer en meer aan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
XS MAX vs XR
Ik ga dit jaar zowiezo een nieuwe Iphone kopen, heb nog een 7 met 32GB opslag en ik erger me meer en meer aan het kleine scherm. Maar nu is mijn vraag of de XR zijn geld waard is of toch maar de XS MAX kopen?
Heb me laten wijsmaken dat de XR een beetje te vergelijken valt met de C reeks in de iPhones 5 indertijd, deze waren ook een grote flop dus dacht ik dat de XR ook zo ging uitdraaien toekomstgericht? Mijn vraag is nu of je dan beter dat beetje meer uitgeeft voor een XS MAX of als de XR ook te vertrouwen valt? Wat ook mogelijk is is wachten op een release van de nieuwe iPhones, ik blijft altijd twijfelen omwille van die notch die zo groot is en batterij % dat niet meer standaard weergegeven wordt... Qua specs kom ik van een 7 dus zijn beide zowiezo een verbetering. Graag eens wat meningen en reviews gehoord van jullie. Alvast bedankt! MvG HardFusion |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik kocht altijd de nieuwste iPhone met het meeste geheugen
En dat al vanaf de eerste iPhone De 5c heb ik overgeslagen Maar nu na de iPhone X heb ik het eens anders gedaan , ik was van plan de Max te kopen Maar kreeg een XR in handen en ben erg verrast Gewoon een erg fijne toestel en met een heel erg goede accu duur Voorlopig hou ik het bij de XR Ik heb de zwarte met 64 GB |
|
|||
|
|||
Ik heb de rode XR !
Had eerst de iPhone 6 , dus een heel vooruitgang. Het is wel zo’n fijn toestel en de batterij gaat meestal 2 dagen mee! Dus het is gewoon een TOP toestel! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb de Halide app erop gezet en nu is het gewoon een top camera en ook al origineel erg goed Camera’s aan de voorkant is exact hetzelfde als de XS en Max Maar de Accu van de XR is gewoon beter Ik red gemakkelijk een dag Gisteren voor F1 om 5 opgestaan en heb mijn telefoon volgens schermtijd gisteren 9,5 uur gebruikt en had 20% toen ik ging slapen Dat red je niet makkelijk met andere iPhones Maar keuze maken is gewoon voor iedereen persoonlijk De waarde blijft gelijk aan de andere Ik bedoel wat ze zakken in prijs |
|
||||
|
||||
Ik had de X en nu de XR schitterende iPhone is het. Kortom een aanrader.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
XS is ook € 300 duurder, maar maar de accu van de XR gaat ook wel langer mee dan de X hoor.
Succes er mee. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|