//

Batterijpercentage foutief

Batterijpercentage foutief discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een newbeevraag, maar ik zie zo snel dit probleem niet terug op het forum. Mijn iPhone SE van ca. anderhalf jaar oud heeft nog ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 25-03-19, 05:58
bicitours bicitours is offline
• iOS 12.1.4

Standaard Batterijpercentage foutief

Misschien een newbeevraag, maar ik zie zo snel dit probleem niet terug op het forum.

Mijn iPhone SE van ca. anderhalf jaar oud heeft nog maar 73% van de oorspronkelijke capaciteit. Valt dat onder de 2 jaar consumentengarantie?

Daarnaast of misschien daardoor werkt de batterijindicator niet meer correct. Vandaag liep het percentage in 2 uur tijd terug van 100% naar 1%. Daarna blijft de telefoon vrolijk doorwerken op 1%, nu al 7 uur lang. Hij is dus helemaal niet leeg. Ook hiervoor liep het percentage al supersnel terug en hield ik hem vaak constant aan de lader. Wat is er aan de hand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 25-03-19, 12:02
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS

Standaard

Bugje? Herstel de telefoon eens. Eerst back-up, dan volledige reset en de back-up terugplaatsen.

Je kunt de klantenservice bellen. Zij kunnen op afstand meekijken in je toestel. Werkt heel gaaf.
Oud 27-03-19, 13:55
HardFusion HardFusion is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bicitours Bekijk bericht
Misschien een newbeevraag, maar ik zie zo snel dit probleem niet terug op het forum.

Mijn iPhone SE van ca. anderhalf jaar oud heeft nog maar 73% van de oorspronkelijke capaciteit. Valt dat onder de 2 jaar consumentengarantie?

Daarnaast of misschien daardoor werkt de batterijindicator niet meer correct. Vandaag liep het percentage in 2 uur tijd terug van 100% naar 1%. Daarna blijft de telefoon vrolijk doorwerken op 1%, nu al 7 uur lang. Hij is dus helemaal niet leeg. Ook hiervoor liep het percentage al supersnel terug en hield ik hem vaak constant aan de lader. Wat is er aan de hand?
Dit kan helpen = https://www.iculture.nl/tips/batteri...n-iphone-ipad/
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad foutief router wachtwoord walibieke iPhone algemeen 1 07-10-15 08:05
foutief I cloud account bnijkamp iCloud 0 23-03-12 13:09
Wintertijdbug: terugkerende alarmmeldingen foutief XIII iPhone algemeen 76 17-11-10 05:23
home batterij icoontje foutief die kerel iPhone algemeen 2 11-07-09 05:14
iPone 1.0 FW2.0 Main tijd foutief Gydo S iPhone algemeen 0 21-07-08 23:40

Regels voor berichten