Batterijpercentage foutief discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien een newbeevraag, maar ik zie zo snel dit probleem niet terug op het forum. Mijn iPhone SE van ca. anderhalf jaar oud heeft nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterijpercentage foutief
Misschien een newbeevraag, maar ik zie zo snel dit probleem niet terug op het forum.
Mijn iPhone SE van ca. anderhalf jaar oud heeft nog maar 73% van de oorspronkelijke capaciteit. Valt dat onder de 2 jaar consumentengarantie? Daarnaast of misschien daardoor werkt de batterijindicator niet meer correct. Vandaag liep het percentage in 2 uur tijd terug van 100% naar 1%. Daarna blijft de telefoon vrolijk doorwerken op 1%, nu al 7 uur lang. Hij is dus helemaal niet leeg. Ook hiervoor liep het percentage al supersnel terug en hield ik hem vaak constant aan de lader. Wat is er aan de hand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bugje? Herstel de telefoon eens. Eerst back-up, dan volledige reset en de back-up terugplaatsen.
Je kunt de klantenservice bellen. Zij kunnen op afstand meekijken in je toestel. Werkt heel gaaf.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad foutief router wachtwoord | walibieke | iPhone algemeen | 1 | 07-10-15 08:05 |
foutief I cloud account | bnijkamp | iCloud | 0 | 23-03-12 13:09 |
Wintertijdbug: terugkerende alarmmeldingen foutief | XIII | iPhone algemeen | 76 | 17-11-10 05:23 |
home batterij icoontje foutief | die kerel | iPhone algemeen | 2 | 11-07-09 05:14 |
iPone 1.0 FW2.0 Main tijd foutief | Gydo S | iPhone algemeen | 0 | 21-07-08 23:40 |
|
|