zomaar simlock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds een week de i-phone 3G 8GB en hij bevalt me goed alleen had ik vandaag zomaar opeens "simlock" in mn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zomaar simlock
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een week de i-phone 3G 8GB en hij bevalt me goed alleen had ik vandaag zomaar opeens "simlock" in mn scherm staan. Als ik mn pukcode invoer doet ie het niet en nu heb ik nog maar 1 poging over. is er iemand die dit ook al heeft gehad of is er iemand die weet welke code ik moet invoeren??? Groetjes Michel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kan er hem er dacht ik via itunes af halen
|
|
|||
|
|||
misschien heel stom hoor maar ik ben nog niet zo thuis met i-tunes, ik heb net door hoe ik muziek op mn ipod moet zetten na een half jaar, hahaha
heb je enig idee waar in i-tunes? ik zie wel als ik mijn iphone aan klik een scherm met allemaal tabbladen. daar staat bij "samenvatting" herstellen, is dat wat of niet? |
|
|||
|
|||
sorry, dat weet ik niet.
zelf nog nooit gedaan. alleen gehoord, sorry |
|
|||
|
|||
Okay, maakt niet uit
Bedankt voor je reactie! |
|
|||
|
|||
misschien kan ik een keer naar je toe als het echt niet lukt.
ik zie dat je in de weidevenne woont. ik woon vlak bij je |
|
|||
|
|||
ik ga even een beetje stoeien met i-tunes, als het niet lukt laat ik het wel weten.
het is me gelukt hoor! gewoon nog een keer een foute code invoeren en dan moet je je PUK code invoeren waarna je een nieuwe simpin kan invoeren. Kan slotje op dit topic!! Laatst gewijzigd door macfreaker; 09-08-08 om 00:46. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone trilt zomaar | MrFamous | iPhone algemeen | 8 | 28-03-11 16:06 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
Zomaar groot beeld en nu? | enzo | Archief | 2 | 28-12-09 10:26 |
zomaar screenshot? | DertKesh | iPhone algemeen | 2 | 18-07-09 00:59 |
Statusbar verdwijnt zomaar | Cebis | iPhone algemeen | 7 | 03-07-09 12:17 |
|
|