//

HTML in handtekening iPhone/iOS - eigenwijs

HTML in handtekening iPhone/iOS - eigenwijs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vaag probleempje, hopelijk kan iemand me helpen. Ik weet hoe je een 'chique' (html) handtekening/signature in een Apple device (in casu een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-06-19, 13:55
kaajee kaajee is offline
 
 
Geregistreerd: Jun 2019
Berichten: 2
Standaard HTML in handtekening iPhone/iOS - eigenwijs

Ik heb een vaag probleempje, hopelijk kan iemand me helpen.
Ik weet hoe je een 'chique' (html) handtekening/signature in een Apple device (in casu een iPhone met laatste iOS) kunt krijgen.
(maak een voorbeeld in een HTML compatibel email client - stuur deze naar jezelf - open deze email in je Apple mail - copy de handtekening - plak deze in settings-mail-handtekening - schud even met iPhone - et voila)

In deze handtekening staan ook een tweetal telefoonnummers, na het 'schudden' van de iPhone wordt echter één van deze 2 telefoonnummers 'herkend' en als hyperlink aangemerkt. De andere echter niet. Nu wil ik dit verschil niet; of allebei als hyperlink of (liever!) allebei niet. iOS lijkt eigenwijs en behandelt dus alleen de laatste als (clickable) hyperlink. Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen?

Deze post: https://forum.iculture.nl/wiki/Handl...L-handtekening , heb ik wel gevonden maar ik hoop op een wat eenvoudiger oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-19, 21:57
kaajee kaajee is offline
 
 
Geregistreerd: Jun 2019
Berichten: 2
Standaard

Okay thanks, ga ik doen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
handtekening outlook en Iphone didierpraet iPhone algemeen 1 04-05-11 11:18
iPhone: html handtekening loekvh Jailbreak 0 28-01-11 21:08
Sound EMBED in HTML voor iPhone? ℜuben iPhone Apps 4 27-05-09 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:24.