HTML in handtekening iPhone/iOS - eigenwijs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vaag probleempje, hopelijk kan iemand me helpen. Ik weet hoe je een 'chique' (html) handtekening/signature in een Apple device (in casu een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HTML in handtekening iPhone/iOS - eigenwijs
Ik heb een vaag probleempje, hopelijk kan iemand me helpen.
Ik weet hoe je een 'chique' (html) handtekening/signature in een Apple device (in casu een iPhone met laatste iOS) kunt krijgen. (maak een voorbeeld in een HTML compatibel email client - stuur deze naar jezelf - open deze email in je Apple mail - copy de handtekening - plak deze in settings-mail-handtekening - schud even met iPhone - et voila) In deze handtekening staan ook een tweetal telefoonnummers, na het 'schudden' van de iPhone wordt echter één van deze 2 telefoonnummers 'herkend' en als hyperlink aangemerkt. De andere echter niet. Nu wil ik dit verschil niet; of allebei als hyperlink of (liever!) allebei niet. iOS lijkt eigenwijs en behandelt dus alleen de laatste als (clickable) hyperlink. Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen? Deze post: https://forum.iculture.nl/wiki/Handl...L-handtekening , heb ik wel gevonden maar ik hoop op een wat eenvoudiger oplossing. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Okay thanks, ga ik doen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
handtekening outlook en Iphone | didierpraet | iPhone algemeen | 1 | 04-05-11 12:18 |
iPhone: html handtekening | loekvh | Jailbreak | 0 | 28-01-11 22:08 |
Sound EMBED in HTML voor iPhone? | ℜuben | iPhone Apps | 4 | 28-05-09 00:56 |
|
|