Mijn iphone7 homeknop en toch id vervangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Homeknop iPhone 7 werkt niet meer. Kan blijkbaar alleen bij Apple gerepareerd worden omdat anders de touch id niet meer werkt. Klopt dat ? Of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone7 homeknop en toch id vervangen
Homeknop iPhone 7 werkt niet meer. Kan blijkbaar alleen bij Apple gerepareerd worden omdat anders de touch id niet meer werkt. Klopt dat ? Of weet iemand nog een ander adres.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
home knop is gekoppeld aan het moederbord als je daar zomaar een andere inzet werkt de touch id inderdaad niet meer
en volgens mij kan alleen apple die vervangen zodat de touch id blijft werken |
|
|||
|
|||
Tja € 381,- voor een homeknop bij Apple vind ik nog al zout.
|
|
||||
|
||||
snap ik .... kun je net zo goed een nieuwe kopen ....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29-07-19 om 21:33 ---------- heb hier 3 iphone 7 liggen die niet meer kunnen activeren is een bekend probleem bij Apple chip gaat los zitten dus gewoon slecht gemaakt ! kosten om te laten repareren 400 pleuro is gewoon heel slecht dit van Apple hier op het forum ook al iemand met een iphone x met dito probleem Zal denk ik ook wel zoiets aan de hand zijn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Homeknop en aan/uit doen het niet na vervangen batterij | mbreedijk | iPhone algemeen | 3 | 16-08-15 03:23 |
Na het vervangen van mijn batterij doet Iphone 5s het niet meer? | 0Dennis | iPhone algemeen | 7 | 15-02-15 23:31 |
Wil de behuizing van mijn Iphone 5 vervangen, tips? | gunaii | iPhone algemeen | 12 | 04-07-13 10:30 |
Homeknop iphone vervangen | bonroyw | iPhone algemeen | 1 | 24-05-12 00:49 |
|
|