garantietermijn op omgeruilde Iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan een Iphone kopen via tweedehands site. de verkoper brengt zijn oud defect toestel binnen bij Lab9 en 2 dagen daarna krijgt hij een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
garantietermijn op omgeruilde Iphone?
Ik kan een Iphone kopen via tweedehands site.
de verkoper brengt zijn oud defect toestel binnen bij Lab9 en 2 dagen daarna krijgt hij een nieuwe Iphone. Omdat hij ondertussen al een nieuw toestel gekocht heeft verkoopt hij dus die nieuwe Iphone die hij kreeg omdat zijn oude niet meer te herstellen was. Nu is mijn vraag...is er 24 maand garantie op het nieuw toestel of enkel de resterende tijd van het oud toestel? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
enkel de resterende garantie die tijd die nog lopend is voor zijn defecte toestel. Dus met andere woorden de garantie begint niet opnieuw bij een omgeruild toestel
|
|
|||
|
|||
En volgens mij wanneer het toestel bv 23 maanden oud was dan zou je i.p.v. 1 maand resterend nog 3 maanden garantie krijgen indien je het nieuwe rechtstreeks van Apple hebt gekregen en niet via tussenhandelaar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Omgeruilde iPhone 4 kan niet geactiveerd worden | feifei | iTunes | 2 | 23-04-11 11:41 |
Garantietermijn oordopjes | VVVJeroen | iPhone algemeen | 15 | 25-02-10 11:35 |
Garantietermijn blijft 1 jaar? | k03n | Odido (T-Mobile) | 17 | 25-09-09 11:36 |
|
|