//

Help!

Help! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er op dit moment (6-9-2019 12:20) iemand in Den Haag bij wie ik even mijn iPhone aan zijn Mac of pc mag aansluiten om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-19, 13:21
iGadget iGadget is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard Help!

Is er op dit moment (6-9-2019 12:20) iemand in Den Haag bij wie ik even mijn iPhone aan zijn Mac of pc mag aansluiten om hem terug te zetten van iOS 13 naar 12.41?
Apple wil het toestel alleen repareren als dat eerst gedaan is, en ze kunnen of willen me daar niet bij helpen.
Ik kom zelf uit Breda dus even op en neer is niet optimaal.
edit:
gelukkig bij een andere winkel kunnen restoren, toen netjes een ander toestel gekregen bij Apple ivm gezwollen accu.

Laatst gewijzigd door iGadget; 06-09-19 om 18:09.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-19, 12:18
TMG1961 TMG1961 is offline
• iOS 13.2.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 68
Standaard

Fijn dat het opgelost is. Vindt het echter een beetje belachelijk van apple dat ze niks willen doen omdat je ios 13 er op hebt staan maar je wel gelijk een ander toestel geven als je met hetzelfde toestel met hetzelfde probleem komt en er 12.4.1 op staat.
  #3  
Oud 10-09-19, 13:46
iGadget iGadget is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Helemaal met je eens. Gezien het feit dat het een hardwarematige probleem is en software versie irrelevant is.
Maar goed, na bijna 2 jaar een zgan toestel krijgen met weer 100% battery health is wel fijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:04.