Mijn iPhone xs max blijft draaien discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , mijn iPhone xs max blijft draaien ik heb alles al geprobeerd om weer normaal aan te zetten maar niks werkt hoe los ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone xs max blijft draaien
Hallo , mijn iPhone xs max blijft draaien ik heb alles al geprobeerd om weer normaal aan te zetten maar niks werkt hoe los ik dit op?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al een reset geprobeerd? In deze volgorde: volumeknop up kort indrukken dan volumeknop down kort indrukken en dan de aan/uit knop ingedrukt houden tot het Apple logo verschijnt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn 4S heeft geen Wi-Fi meer en Bluethoot blijft maar draaien | BobyEwing | iPhone algemeen | 2 | 28-11-14 17:59 |
Netwerkactiviteit blijft draaien iPhone 5 | Jeroenvanp | iPhone algemeen | 8 | 26-10-14 20:24 |
dit icoontje blijft draaien | eveke | iPhone algemeen | 1 | 21-10-14 12:04 |
iOS 4.0/4.01 Blijft Wi-Fi draaien? | belgiumiphone | Wi-Fi | 7 | 17-08-10 00:20 |
iphone kan niet restoren, cirkeltje blijft draaien | vanrumst | Unlock [archief] | 4 | 07-05-08 17:13 |
|
|