Welk bedrag voor onderdelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De lcd kabel van mijn iPhone 7 32gb is afgebroken. Nu doet het scherm het niet meer, maar de rest nog wel. Ook zit er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welk bedrag voor onderdelen
De lcd kabel van mijn iPhone 7 32gb is afgebroken. Nu doet het scherm het niet meer, maar de rest nog wel. Ook zit er een nieuwe niet-originele Apple batterij in. Ik heb de originele wel nog. Ik heb hem op marktplaats gezet. Nu vroeg ik mij af wat een redelijk bedrag is om te vragen voor deze defecte iPhone. Hij is iCloud vrij en de gehele iPhone ziet er nog goed uit, geen barsten.
Bedankt alvast! Laatst gewijzigd door Isaab; 28-09-19 om 02:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet hem op bieden en wacht af wat een gek ervoor geeft.
|
|
||||
|
||||
nieuw scherm kost 40 euro goede kwaliteit iphone 7 32 GB werkend heel denk 175 euro waard ?
|
|
|||
|
|||
Er zullen er vast velen zijn die het voor €10 meteen komen ophalen. Al is het half 12 's avonds
|
|
||||
|
||||
ja dat denk ik ook ooit.... wil je nu wel of geen iphone kopen
bieden soms nog niet eens de helft ..... staat er gewoon bij vaste prijs bieden ze nog de helft lezen is ook een vak ... |
|
|||
|
|||
Niet geschoten is altijd mis.
Andersom word je opgelicht. |
|
||||
|
||||
iedereen weet wel ongeveer wat een iphone nog waard is daar zit echt geen 100 min of 100 plus bij of deze moet puntgaaf zijn of nieuw in de doos met seal ......
Werkend of niet werkend met of zonder mankementen De ene wil bv perse een werkende vingerscanner hebben ... |
|
|||
|
|||
Ik wil bv bij voorkeur dat alles nog origineel is, dus nog nooit weggeweest voor reparatie.
|
|
||||
|
||||
dat kun je toch nooit helemaal zeker checken hoe kun je zien of er iets is vervangen aan een iphone ?
ik heb er geen problemen mee als er ooit eens iets is vervangen als het maar netjes is gebeurt en er bv geen slechte kwaliteit scherm is gebruikt |
|
|||
|
|||
Nee, dat klopt. Ik vraag het de verkoper in de hoop dat hij eerlijk is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zit het met maximum bedrag voor internet in buitenland? | jj5 | Internet in buitenland (roaming) | 0 | 01-01-10 15:55 |
welke pre-paid sim in USA? en voor welk bedrag? $25? $10? | koekjedebij | Koopinformatie USA | 11 | 06-05-09 09:37 |
|
|