iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   pdf's openen niet meer in mail en andere app's (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/187187-pdf-s-openen-niet-meer-mail-andere-app-s.html)

maximusenormus 29-09-19 11:54

pdf's openen niet meer in mail en andere app's
 
goeie middag,

heeft iemand een oplossing voor mij?

Na de update naar ios13 openen pdf's niet meer in bv mail maar ook niet in what's app. de extentie .pdf wordt niet herkend. In openen met of kopiëren naar komen alleen andere apps tevoorschijn. Boeken of Adobe, of een andere pdf app komt niet in de lijst voor.

als ik afdrukken doe komt de pdf in een voorvertoning.

Bosje52 30-09-19 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maximusenormus (Bericht 1050757)
goeie middag,

heeft iemand een oplossing voor mij?

Na de update naar ios13 openen pdf's niet meer in bv mail maar ook niet in what's app. de extentie .pdf wordt niet herkend. In openen met of kopiëren naar komen alleen andere apps tevoorschijn. Boeken of Adobe, of een andere pdf app komt niet in de lijst voor.

als ik afdrukken doe komt de pdf in een voorvertoning.

Bij mij hetzelfde!
Wel kan ik de .pdf in mijn bestanden opslaan en van daaruit openen. Mijn mail herkent de extensie dus niet.
Ook kan ik tijdens een telefoongesprek niet meer door mijn agenda en herinneringen scrollen. Help!!

maximusenormus 30-09-19 21:41

*edit* het heeft even gewerkt nu niet meer... lijkt ergens in een app te zitten die gedownload wordt na het terugzetten van de backup.


ik heb eerst "all instellingen herstellen"
geen oplossing, daarna een backup gemaakt en m'n whatsapp geexporteerd
en opnieuw ingesteld.
nu werkt het *niet meer dus* (en goed ook veel duidelijker dan ios12)

maximusenormus 01-10-19 10:34

Nieuwe restore gedaan,
Alle nog te downloaden apps downloaden geannuleerd.
het werkt nu, ik houdt jullie op de hoogte

Bosje52 01-10-19 11:03

Gistermorgen, nadat ik mijn iPhone weer uitgezet had, kon ik opeens de pdf’s weer openen in mijn mail.
Helaas van korte duur.......‘s middags waren ze weer opnieuw niet te openen en dus weer onleesbaar.

Mijn hoop was vannacht gericht op iOS 13.1.2.......helaas!!

pietmont 04-10-19 12:58

'Openen met' werkt niet met in aanmerking komende apps.
 
Hierboven ging het over het openen van pdf'jes.
Ik heb een probleem met het inbrengen van een gpx-bestand in een app.
Gebruik de iPhone vaak voor navigeren, maar kan nu niet meer vanuit Dropbox of Bestanden e.d. het gpx-bestand openen in Co-Rider, TopoGPS of Maps3D Pro.
Want 'Openen met' geeft deze apps niet meer aan. Wel een navigatieapp als Montafon of alpenverein. Maar deze hebben niet de mogelijkheden van de drie eerder genoemde apps.
Bij 'Openen met' wordt het het gpx-bestand wel aangegeven met het icoontje van Naviki, maar ook Naviki staat niet meer in het rijtje. Hoe kan zo'n BUG nou ontstaan en wanneer wordt dit opgelost??Net een iPhone met een wat groter scherm en nu dit. Voor mij is iOS13 een zeer grote mislukking!!!!

peerenbooms 04-10-19 13:41

Geen enkel probleem met het openen van PDF in een e-mail

JHX 18-10-19 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pietmont (Bericht 1050864)
Hierboven ging het over het openen van pdf'jes.
Ik heb een probleem met het inbrengen van een gpx-bestand in een app.
Gebruik de iPhone vaak voor navigeren, maar kan nu niet meer vanuit Dropbox of Bestanden e.d. het gpx-bestand openen in Co-Rider, TopoGPS of Maps3D Pro.
Want 'Openen met' geeft deze apps niet meer aan. Wel een navigatieapp als Montafon of alpenverein. Maar deze hebben niet de mogelijkheden van de drie eerder genoemde apps.
Bij 'Openen met' wordt het het gpx-bestand wel aangegeven met het icoontje van Naviki, maar ook Naviki staat niet meer in het rijtje. Hoe kan zo'n BUG nou ontstaan en wanneer wordt dit opgelost??Net een iPhone met een wat groter scherm en nu dit. Voor mij is iOS13 een zeer grote mislukking!!!!

Zelfde probleem hier. Niemand v iculture die hiervoor een oplossing weet?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:00.