//

pdf's openen niet meer in mail en andere app's

pdf's openen niet meer in mail en andere app's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goeie middag, heeft iemand een oplossing voor mij? Na de update naar ios13 openen pdf's niet meer in bv mail maar ook niet in what's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-19, 12:54
maximusenormus maximusenormus is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard pdf's openen niet meer in mail en andere app's

goeie middag,

heeft iemand een oplossing voor mij?

Na de update naar ios13 openen pdf's niet meer in bv mail maar ook niet in what's app. de extentie .pdf wordt niet herkend. In openen met of kopiëren naar komen alleen andere apps tevoorschijn. Boeken of Adobe, of een andere pdf app komt niet in de lijst voor.

als ik afdrukken doe komt de pdf in een voorvertoning.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-19, 13:00
Bosje52 Bosje52 is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maximusenormus Bekijk bericht
goeie middag,

heeft iemand een oplossing voor mij?

Na de update naar ios13 openen pdf's niet meer in bv mail maar ook niet in what's app. de extentie .pdf wordt niet herkend. In openen met of kopiëren naar komen alleen andere apps tevoorschijn. Boeken of Adobe, of een andere pdf app komt niet in de lijst voor.

als ik afdrukken doe komt de pdf in een voorvertoning.
Bij mij hetzelfde!
Wel kan ik de .pdf in mijn bestanden opslaan en van daaruit openen. Mijn mail herkent de extensie dus niet.
Ook kan ik tijdens een telefoongesprek niet meer door mijn agenda en herinneringen scrollen. Help!!

Laatst gewijzigd door Bosje52; 30-09-19 om 13:10.
  #3  
Oud 30-09-19, 22:41
maximusenormus maximusenormus is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard

*edit* het heeft even gewerkt nu niet meer... lijkt ergens in een app te zitten die gedownload wordt na het terugzetten van de backup.


ik heb eerst "all instellingen herstellen"
geen oplossing, daarna een backup gemaakt en m'n whatsapp geexporteerd
en opnieuw ingesteld.
nu werkt het *niet meer dus* (en goed ook veel duidelijker dan ios12)

Laatst gewijzigd door maximusenormus; 01-10-19 om 08:15.
  #4  
Oud 01-10-19, 11:34
maximusenormus maximusenormus is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard

Nieuwe restore gedaan,
Alle nog te downloaden apps downloaden geannuleerd.
het werkt nu, ik houdt jullie op de hoogte
  #5  
Oud 01-10-19, 12:03
Bosje52 Bosje52 is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 2
Standaard

Gistermorgen, nadat ik mijn iPhone weer uitgezet had, kon ik opeens de pdf’s weer openen in mijn mail.
Helaas van korte duur.......‘s middags waren ze weer opnieuw niet te openen en dus weer onleesbaar.

Mijn hoop was vannacht gericht op iOS 13.1.2.......helaas!!
  #6  
Oud 04-10-19, 13:58
pietmont pietmont is offline
• iOS 13.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Angry 'Openen met' werkt niet met in aanmerking komende apps.

Hierboven ging het over het openen van pdf'jes.
Ik heb een probleem met het inbrengen van een gpx-bestand in een app.
Gebruik de iPhone vaak voor navigeren, maar kan nu niet meer vanuit Dropbox of Bestanden e.d. het gpx-bestand openen in Co-Rider, TopoGPS of Maps3D Pro.
Want 'Openen met' geeft deze apps niet meer aan. Wel een navigatieapp als Montafon of alpenverein. Maar deze hebben niet de mogelijkheden van de drie eerder genoemde apps.
Bij 'Openen met' wordt het het gpx-bestand wel aangegeven met het icoontje van Naviki, maar ook Naviki staat niet meer in het rijtje. Hoe kan zo'n BUG nou ontstaan en wanneer wordt dit opgelost??Net een iPhone met een wat groter scherm en nu dit. Voor mij is iOS13 een zeer grote mislukking!!!!
  #7  
Oud 04-10-19, 14:41
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Geen enkel probleem met het openen van PDF in een e-mail
  #8  
Oud 18-10-19, 13:26
JHX JHX is offline
• iOS 17.0.3
• iPadOS 17.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietmont Bekijk bericht
Hierboven ging het over het openen van pdf'jes.
Ik heb een probleem met het inbrengen van een gpx-bestand in een app.
Gebruik de iPhone vaak voor navigeren, maar kan nu niet meer vanuit Dropbox of Bestanden e.d. het gpx-bestand openen in Co-Rider, TopoGPS of Maps3D Pro.
Want 'Openen met' geeft deze apps niet meer aan. Wel een navigatieapp als Montafon of alpenverein. Maar deze hebben niet de mogelijkheden van de drie eerder genoemde apps.
Bij 'Openen met' wordt het het gpx-bestand wel aangegeven met het icoontje van Naviki, maar ook Naviki staat niet meer in het rijtje. Hoe kan zo'n BUG nou ontstaan en wanneer wordt dit opgelost??Net een iPhone met een wat groter scherm en nu dit. Voor mij is iOS13 een zeer grote mislukking!!!!
Zelfde probleem hier. Niemand v iculture die hiervoor een oplossing weet?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email verwijderen en dan komt er nog meer mail in andere mappen keesshadow iPad algemeen 22 25-12-18 23:01
Mail & Agenda niet meer te openen na update 6.0.1 demanpatrick iPhone algemeen 0 05-11-12 11:45
Echange Mail op de Iphone, ene account wel andere niet aengel iPhone algemeen 2 12-08-10 15:27
E-mail werkt niet meer??? Andere melding dan 'afzender niet bekend'! MJ1983 iPhone algemeen 6 29-05-10 13:10
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app blaugrana iPhone Apps 4 26-11-09 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:26.