Externe toegang woning app instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de volgende website lees ik over het instellen van externe toegang in mijn woning app. Ik wil namelijk ook buitenshuis de verlichting aan en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Externe toegang woning app instellen
Op de volgende website lees ik over het instellen van externe toegang in mijn woning app. Ik wil namelijk ook buitenshuis de verlichting aan en uit kunnen zetten met de woning app. Dat kan nu alleen als ik met Wi-Fi verbonden ben.
https://support.apple.com/nl-nl/HT208709 Als ik de stappen volg dan zie ik onder mijn gebruiker in de woning app geen optie om de externe toegang in te stellen. Er staat alleen een tekst dat ik de app op de locatie kan gebruiken. Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Ik gebruik iOS 13.1.3. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Philips Hue Hub hangen waar alle lampen aan verbonden zijn.
Moet ik dan alsnog een iPad of Apple homehub installeren? |
|
|||
|
|||
Wel als je via HomeKit je lichten van buitenaf wil bedienen.
Anders moet je de hue app gebruiken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home kit externe toegang werkt niet goed | Maxschollen1996 | iCloud | 2 | 11-08-18 00:34 |
snelheid homekit externe toegang | NickB | iCloud | 4 | 26-06-18 15:38 |
ATV3 en Woning App | wimpi | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 28-03-18 14:37 |
Woning app wil niet updaten | Serena | Apple Watch apps | 0 | 30-07-17 12:29 |
hier een site waar je makkelijk kunt instellen om toegang te krijgen tot hotmail | xxtraminimal | iPhone algemeen | 2 | 05-08-10 14:53 |
|
|