Front camera iphone 11 pro werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een vraag. Ik heb een iphone 11 pro max en de front camera werkt ineens niet meer. Ik heb hem al aan en uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Front camera iphone 11 pro werkt niet
Hallo,
Een vraag. Ik heb een iphone 11 pro max en de front camera werkt ineens niet meer. Ik heb hem al aan en uit gezet, naar 13.3 geupdate, maar nog steeds niets. Hij blijft zwart beeld geven. Dit gebeurt in de camera app, instagram, fb messenger etc. Wat kan dit zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat er iets stuk is. Garantie.
|
|
|||
|
|||
Ja godver.. zit net een dure screenprotector op
|
|
|||
|
|||
Is die dure screenprotector niet de boosdoener? Mss een protector met beperkte inkijk.
|
|
|||
|
|||
Nee die zit niet voor de camera.
|
|
||||
|
||||
dus terug met je iphone zit toch nog garantie op en gewoon nieuwe protector erbij vragen evt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werkt Face ID nog met alleen de front camera afgeplakt? | sanderenzo | iPhone algemeen | 4 | 07-09-18 13:53 |
Hulp nodig met niet werkende front camera! | SCC | iPhone algemeen | 1 | 02-09-14 22:08 |
Front camera iphone 5 kapot na herstel vochtschade | knish | Archief | 3 | 03-11-12 13:17 |
iPhone 4 Front Camera werkt niet meer na scherm vervangen | Fredzzz | iPhone algemeen | 8 | 02-11-12 13:14 |
iPhone 4S Front Camera Regenboog Effect | djmartain | iPhone algemeen | 0 | 04-12-11 20:43 |
|
|