Na Apple Pay scherm iPhone XS op zwart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) na het betalen met apple pay bij dezelfde Supermarkt (Lidl) gaat mijn iphone xs automatisch op zwart en is pas na enige tijd weer helder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na Apple Pay scherm iPhone XS op zwart
na het betalen met apple pay bij dezelfde Supermarkt (Lidl) gaat mijn iphone xs automatisch op zwart en is pas na enige tijd weer helder te krijgen. Nu al 4 keer gebeurd. Ites mis bij instellingen/helderheid of ligt het aan apple pay?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen XS, maar bij de lidl nog nooit problemen gehad met apple pay betalen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s 16gb scherm op zwart na vertonen Apple logo | Conforms | iPhone algemeen | 0 | 08-09-15 04:13 |
Iphone 3gs Scherm zwart en apple logo in beeld alsmaar | deiphone3gs | iPhone algemeen | 2 | 22-01-14 15:23 |
iPhone 4s doet niets meer behalve zwart scherm en Apple logo | Vivina | iPhone algemeen | 3 | 23-09-13 11:41 |
iphone valt uit met bellen op zwart scherm met apple | Bert60 | Archief | 2 | 04-10-10 11:19 |
altijd zwart scherm met apple logo | swings | Unlock [archief] | 2 | 17-02-08 13:59 |
|
|