Face id werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, plots werkt face id niet meer. Normaal als ik naar de instellingen ga en naar face id en toegangscode zou daar toch in het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Face id werkt niet meer
Hoi, plots werkt face id niet meer.
Normaal als ik naar de instellingen ga en naar face id en toegangscode zou daar toch in het rood moeten staan face id opnieuw instellen, maar dat staat er niet. Als ik dan neem face id configureren krijg ik eerst een zwart scherm met het rindje en de uitleg (ik zie mezelf niet) dan neem ik aan de slag en krijg de kader met bericht plaats je gezicht in kader en dan krijg ik dat ik hoger moet of lager en dan gezicht is niet in beeld.... Iemand oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Harde reset geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Net geprobeerd en geen resultaat
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de camera opent, kun je dan de frontcamera gebruiken? bv. voor een selfie |
|
|||
|
|||
Hoogst waarschijnlijk is je Dot projector defect wanneer je je face-id wilt instellen en je krijgt steed in beeld dat je je toestel lager/hoger moet plaatsen. Kan jij je selfiecam wel gebruiken in portret mode? Meestal werkt deze dan niet en/of je kan bij deze instelling je achtergrond niet geblurd krijgen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Face Id werkt niet altijd | Lillypat | iPad algemeen | 2 | 10-02-19 20:26 |
email werkt niet meer na gebruik face time | supersam | iPhone algemeen | 0 | 03-03-11 21:16 |
face time werkt niet! | laurens=nerd | iPhone algemeen | 2 | 09-10-10 23:07 |
|
|