eSIM en verschillende Ringtone's discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net de eSIM van SimYo geinstalleerd op mijn iPhone, maar ik wil voor de twee verschillende providers ook verschillende ringtone's hebben, ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
eSIM en verschillende Ringtone's
Ik heb net de eSIM van SimYo geinstalleerd op mijn iPhone, maar ik wil voor de twee verschillende providers ook verschillende ringtone's hebben, ik kan echter nergens vinden hoe ik dat moet doen, alleen een bericht uit 2018 dat het nog niet mogelijk is ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb er geen antwoord op, maar ben je dan op beide nummers tegelijkertijd bereikbaar?
|
|||
|
|||
Nee niet gelijktijdig, maar ik ben op 2 nummers bereikbaar. Een zakelijk en de ander prive.
|
|
||||
|
||||
Hoe werkt dat dan, als ik vragen mag? Je moet fysiek een nummer actief zetten?
|
|
|||
|
|||
beide nummers staan tegelijk actief...
In tegenstelling tot bij de meeste Android phones kan je volgens mij op de iPhone geen afzonderlijke ringtone per nummer zetten. |
|
||||
|
||||
Even heel praktisch dus (voor mijn volledige duidelijkheid), welk van beide nummers er ook gebeld wordt, gaat over? En nummer 1 weet dat nummer 2 in gesprek is en gaat door naar voicemail (indien ingesteld)?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Handige link. Thanks!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Orange eSim ?? | Joeri75 | Orange | 12 | 15-01-20 15:10 |
Zelfgemaakte ringtone gesynchroniseerd, maar niet in te stellen als ringtone | Koockaburra | iPhone algemeen | 4 | 02-07-14 23:17 |
Eigen ringtone veranderd naar standaard ringtone | MisterA | Ringtones en Wallpapers | 0 | 18-11-13 12:31 |
|
|