//

Berichtgeving Mail app werkt maar half

Berichtgeving Mail app werkt maar half discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, In instellingen-mail-berichtgeving-outlook staat onder ‘meldingen’ Toegangsscherm en berichtencentrum aangevinkt. Beide staan ook aangevinkt in instellingen-mail-berichtgeving-berichtenreeksmeldingen. Als mijn iphone is vergrendeld en iemand stuurt op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-05-20, 21:40
Albert84 Albert84 is offline
• iOS 12.4.6
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 145
Standaard Berichtgeving Mail app werkt maar half

Hallo,

In instellingen-mail-berichtgeving-outlook staat onder ‘meldingen’ Toegangsscherm en berichtencentrum aangevinkt.
Beide staan ook aangevinkt in instellingen-mail-berichtgeving-berichtenreeksmeldingen.

Als mijn iphone is vergrendeld en iemand stuurt op dat moment een mail, dan verschijnt dit niet op het scherm.
Het scherm moet oplichten en nadat het opgelicht is, de mail toegevoegd worden aan het berichtencentrum.

Soms gebeurt er nog iets vreemds. Als mijn scherm is ontgrendeld en er wordt een mail gestuurd, dan komt er bovenaan wél een melding maar niet van het binnengekomen bericht.
In de plaats hiervan komt er een bericht van bv. 44 minuten geleden, zie bijlage.
Wanneer ik vervolgens naar mijn mail ga kijken, is de meest recente mail de mail van 44 minuten geleden waarvan ik een melding heb gekregen.

Ik zou het fijn vinden dat, als er een mail binnenkomt, ik daar gelijk een melding van krijg. Zowel bij vergrendeling als ontgrendeling.
De instellingen staan goed lijkt mij.
Hopelijk weet er iemand een oplossing.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg C95FC000-02D2-4300-A829-44BABC7F9BEB.jpeg‎ (72,2 KB, 17x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-05-20, 11:36
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Heb je wel push aan staan? Zo niet, dan klopt het dat mails met vertraging binnen komen. Dat kun je instellen voor bijv. een uur, half uur etc.
  #3  
Oud 06-05-20, 01:18
Albert84 Albert84 is offline
• iOS 12.4.6
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 145
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Heb je wel push aan staan? Zo niet, dan klopt het dat mails met vertraging binnen komen. Dat kun je instellen voor bijv. een uur, half uur etc.
Had ik inderdaad niet aanstaan. Bedankt, het is opgelost!
  #4  
Oud 24-01-21, 16:32
LittleDriver61 LittleDriver61 is offline
• iOS 13.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 3
Standaard berichtgeving

Berichtgeving werkt sinds ik een iphone 12 heb totaal niet normaal, wat ik ook doe.
Krijg ik een bericht in gmail, dan geeft hij wel een melding op het scherm en een geluid, neem ik mijn eigen provider, KPN of mijn email onder mijn domein dan krijg je geen melding en geluid. Ik probeer al weken voor een oplossing maar helaas tevergeefs. Is er iemand die dit probleem ook kent en/of heeft?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icloud werkt maar half? MiekeDM iPhone algemeen 0 11-08-14 23:50
MMS werkt maar half? conehead iPhone algemeen 5 22-12-10 17:11
Spotlight werkt maar half. Chrisl Jailbreak apps en thema's 17 16-09-10 22:33
Wi-Fi werkt maar half.. robje33 Wi-Fi 1 20-04-10 18:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.