Via 4g iPhone tv kijken zonder WiFi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Graad advies. Ik heb unlimited data via iPhone. Ik kan via app tv beelden en Netflix op iPhone bekijken Ik wil echter beelden bekijken op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Via 4g iPhone tv kijken zonder Wi-Fi
Graad advies. Ik heb unlimited data via iPhone. Ik kan via app tv beelden en Netflix op iPhone bekijken Ik wil echter beelden bekijken op tv. Op veel plaatsen geen Wi-Fi. Hoe los ik dit technisch op?
Groet Hans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is een instelling, dat je bepaalde apps ook via 4G laat werken.
Even zoeken.
|
|||
|
|||
Je beschrijft wel wat je wil, maar niet hoe, of wat niet lukt. Dus dat is lastig.
je kan blijkbaar op je telefoon Netflix kijken, en wil dat doorzetten naar je TV ? hoe? heb je een Apple TV die je wil gebruiken met airplay |
|
|||
|
|||
Ik heb apple tv2. Mogelijk moet ik iets anders of andere versie aanschaffen. Is het überhaupt mogelijk zonder Wi-Fi beelden te streamen naar tv?
|
|
|||
|
|||
de tv2 ken ik persoonlijk niet, maar volgens mij moet je gewoon gunnen airplayen naar de tv2 toe. Misschien dat je gerichter kan zoeken door inderdaad te zoeken op " airplay naar Appletv2"
edit, op deze pagina staat in ieder geval dat airplay naar een 2e generatie Apple TV wel zou moeten kunnen; https://support.apple.com/nl-nl/HT208728 |
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet werkt AirPlay (alleen) over Wi-Fi...
Misschien kun je goedkoop een tweedehands AirPort Express scoren om een tijdelijk lokaal netwerk op te zetten?
|
||||
|
||||
of via een soort mediaplayer zoals cromecast of apple tv of nvidia shield en dan je iphone als hotspot gebruiken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|