FaceTime ineens beschikbaar, verklaring? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb destijds een iPhone X gekocht bij een Apple Store in Dubai. Toen ik het kocht vertelde de medewerker mij dat FaceTime ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
FaceTime ineens beschikbaar, verklaring?
Hallo allemaal,
Ik heb destijds een iPhone X gekocht bij een Apple Store in Dubai. Toen ik het kocht vertelde de medewerker mij dat FaceTime er niet op zat en dat dit hardwarematig niet mogelijk was i.v.m. de regels in dat land (UAE). Ik heb deze iPhone toen bewust gekocht omdat ik geen FaceTime gebruiker ben. En dit wetende heb ik alsnog gekeken naar mijn home screen, naar 'Instellingen', naar mijn contacten en in de App Store op 'FaceTime' gezocht. Op geen enkele manier kon ik FaceTime terugvinden. Ik heb deze iPhone vaker ge-update t/m iOS versie 13.X.X en had zoals hierboven aangegeven geen FaceTime. Maar daar komt het... Nu heb ik mijn iPhone X ge-update naar iOS 14.0 en tot mijn verbazing heb ik nu (een werkende) FaceTime. Heeft iemand hier een verklaring voor? Als FaceTime hardwarematig niet mogelijk is, hoe kan het na een softwarematige update ineens wel aanwezig zijn en dan ook nog werkend?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even up. Heeft echt niemand een verklaring hiervoor?
|
|
||||
|
||||
hardware matig zijn er geen verschillen denk ik voor de Europese iphone s en die in dubai verkocht worden
facetime is gewoon een app die standaard op de iphone staat Wel zou het kunnen dat dit geblokkeerd word in dubai |
|
||||
|
||||
De Apple Store medewerker vertelde dat het hardwarematig onmogelijk was om Facetime op deze iPhone te gebruiken. En tot iOS 14 had ik geen Facetime erop. Dat het ineens wel erop staat en te gebruiken is verbaasde mij.
|
|
||||
|
||||
sluit hem eens aan op 3 u tools wat is het model nummer ?
Die apple store medewerker kan me nog meer vertellen ik zeg dat facetime op alle iphone s X werkt alleen zal dit in bepaalde landen software matig geblokkeerd worden ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 09-11-20 om 06:03 ---------- ff dit lezen :https://medium.com/@vpnprivacy.servi...0the%20country. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|