Problemen IOS 14 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update eerst geen problemen Maar langzaam komen er een paar Aantal nieuwe mail klopt vaak niet Soms moet ik True Tone uit en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Problemen IOS 14
Sinds de update eerst geen problemen
Maar langzaam komen er een paar Aantal nieuwe mail klopt vaak niet Soms moet ik True Tone uit en weer aan zetten ander een donker scherm Zo zijn er meer kleine dingen Hebben er meer mensen last van ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien even kijken of de 14.0.1 update het oplost ?
|
|
||||
|
||||
Ben ik nu aan het downloaden en we zullen zien of het helpt
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24-09-20 om 22:00 ---------- Update 14.0.1 schijnt een verbetering te zijn Ben er weer blij mee |
|
|||
|
|||
Kijk, dat is nog eens goed om te horen. Hopelijk blijft het goed gaan
|
|
|||
|
|||
imessage en sms problemen
Voorheen was bij mij imessage uitgeschakeld.
Als ik toen een sms bericht kreeg van iemand waarvan deze wel imessage gebruikt, kreeg ik dit gewoon in mijn sms berichtenbox. Nu sinds mijn update van IOS 14 krijg ik geen gewone sms berichten meer van personen die imessage wel gebruiken. Ik ben nu verplicht om imessage in te schakelen. Normaal gezien moet ik die berichten toch als gewoon sms binnen krijgen. Is dit een bug of wat is er mis? Zijn er misschien nog anderen die dit ook ondervinden? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar je kan daaronder je e-mail of telefoonnummer plaatsen voor ontvangst iMessage Dit moet dat alleen je telefoonnummer zijn en je kan ook sturen als sms aan en uit zetten dus heeft de verzender dit uitstaan dan krijg je ook niet als sms binnen |
|
|||
|
|||
Bedankt voor uw reactie.
Maar dit heb ik allemaal geprobeerd. Ik heb ondertussen ook de Apple support aan de lijn gehad, en zij wisten mij ook niet verder te helpen. Ze gingen het onderzoeken. |
|
|||
|
|||
IphoneX met Ios 14.2
Sinds ik deze week de Ios 14.2 heb geïnstalleerd draaien de filmpjes in WhatsApp niet meer. Is er misschien een instelling veranderd? Wie kan mij helpen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
WhatsApp
Ik denk het ook
|
|
|||
|
|||
Wanneer ik foto's of video's wil maken met mijn Iphone 7 zie ik op mijn scherm meestal een bewegend/wemelend beeld. Het gevolg zijn natuurlijk onscherpe foto's. De update van Ios 14.0 naar Ios 14.0.1 sprak van het oplossen van een cameraprobleem bij Iphone 7, maar ondanks de update is het probleem niet verholpen. Heeft hier nog iemand last van? Ik probeer uit te zoeken of het een software, dan wel een hardwareprobleem is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS problemen | jc2104 | Proximus | 7 | 16-11-13 10:58 |
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-07-10 17:43 |
2 Problemen | Jesse-Iphone | iPhone algemeen | 9 | 29-01-09 18:45 |
SMS problemen | Iceman011 | iPhone algemeen | 1 | 18-05-08 11:38 |
|
|