Connect box Ziggo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs een nieuwe 'modem wifi router ' geplaatst 'Connect box Ziggo' (Vorige was nog van UPC 2,4 GHz) Alle toestellen (6) zijn draadloos met connect ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Connect box Ziggo
Onlangs een nieuwe 'modem Wi-Fi router ' geplaatst 'Connect box Ziggo'
(Vorige was nog van UPC 2,4 GHz) Alle toestellen (6) zijn draadloos met connect box verbonden en werken goed. Zowel op (5Ghz die het ondersteunen ) als 2,4Ghz...... behalve iPhone 6S De Wi-Fi heb ik ingesteld op 2,4Ghz en 5Ghz. gelijktijdig. * Het kanwieltje op iPhone is aan het draaien (Wi-Fi zoeken / verbinden ) De iPhone verbind bijna nooit en als ik het blauwe vinkje zie in de instellingen>Wi-Fi lijkt het verbinden te zijn maar als ik browser open heb ik nog steeds geen internet. Ook al verschillende SSID's ingesteld zodat 2,4Ghz en 5Ghz gescheiden zijn. Nog steeds hetzelfde probleem met iPhone 6s Op de iPhone onder Wi-Fi instellingen: Privéadres in- / uitgeschakeld helpt niet. Herstel Netwerkinstellingen helpt ook niet. DNS staat automatisch of 8.8.8.8 helpt ook niet. iPhone 6s ios 14.01 heeft geen probleem met andere Wi-Fi netwerken. Wat kan ik nog doen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|