Foto mailen van iPhone naar PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag over mailen van foto’s van iPhone naar PC : Tot voor kort kwamen de foto’s welke ik naar mijn PC mailde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto mailen van iPhone naar PC
Ik heb een vraag over mailen van foto’s van iPhone naar PC :
Tot voor kort kwamen de foto’s welke ik naar mijn PC mailde altijd als bijlage binnen in mijn mail , sinds kort krijg ik meteen de afbeelding te zien , in plaats van een Jpeg bestand . Heeft dit wellicht te maken met iOS update ? Dank voor jullie info |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heb je ergens de voorvertoning aan staan.
Als je foto's van je iPhone naar je pc wilt sturen, kun je ook inloggen op icloudc.om en ze dan uit de cloud downloaden. Misschien is dat wat makkelijker.
|
|||
|
|||
Volgens mij heeft het ook met de laatste IOS update te maken....
Ook ik krijg foto's niet meer binnen als bijlage's, maar als afbeeldingen in het bericht. Ik heb het bij meerdere pc's getest met Outook. Ik ben benieuwd wat er dan niet goed staat in de standaard mail-app van de iPhone. |
|
|||
|
|||
Zag net dat er veel over gesproken wordt op buitenlandse forums.
Ligt aan de IOS update. Ik gebruik nu de app: iZip |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onmogelijk om foto/video te mailen vanuit Foto app | Albert84 | iPhone algemeen | 0 | 03-01-19 17:01 |
Foto's mailen naar pc; als bijlagen ontvangen | wendyp | iPhone algemeen | 3 | 20-03-14 15:59 |
Foto's van iPhone mailen.... | aertsenhage | Muziek, foto & video | 0 | 12-03-11 12:22 |
|
|