//

Certificaat Outlook.com

Certificaat Outlook.com discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg sinds de update 14.1 steeds een melding: Serveridentiteit niet gecontroleerd. Als ik dan op details druk kom ik bij Certificaat. Daar staat niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-10-20, 11:07
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard Certificaat Outlook.com

Ik krijg sinds de update 14.1 steeds een melding: Serveridentiteit niet gecontroleerd.
Als ik dan op details druk kom ik bij Certificaat. Daar staat niet vertrouwd. Verloopt op 7 oktober 2021.
Hoe maak ik dat weer vertrouwd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-20, 16:54
Mikah Mikah is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 21
Standaard Server fout

Heb hetzelfde iemand een oplossing ?
  #3  
Oud 31-10-20, 21:10
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Ik had dezelfde vraag gesteld in mijn topic.

Oplossing voor mij was erg simpel. Ga naar Instellingen > Mail > Accounts
Verwijder je mailaccount(s) en voeg deze opnieuw toe. Probleem was hiermee opgelost bij mij. Suc6!
__________________
Don't tell people your dreams, show them!
  #4  
Oud 31-10-20, 22:50
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh Bekijk bericht
Ik had dezelfde vraag gesteld in mijn topic.

Oplossing voor mij was erg simpel. Ga naar Instellingen > Mail > Accounts
Verwijder je mailaccount(s) en voeg deze opnieuw toe. Probleem was hiermee opgelost bij mij. Suc6!
Ik heb idd mijn mail account verwijderd. En kreeg daarvan geen melding meer. Maar wel nog melding van mijn hotmail account. Mijn hotmail zit op imap en mijn gewone mail op pop. Ik weet niet hoe ik die hotmail dan op pop krijg. Weet geen servernaam enz. Kun je me daar toevallig nog mee helpen? Bedankt voor jouw oplossing trouwens.
  #5  
Oud 01-11-20, 09:23
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
Ik heb idd mijn mail account verwijderd. En kreeg daarvan geen melding meer. Maar wel nog melding van mijn hotmail account. Mijn hotmail zit op imap en mijn gewone mail op pop. Ik weet niet hoe ik die hotmail dan op pop krijg. Weet geen servernaam enz. Kun je me daar toevallig nog mee helpen? Bedankt voor jouw oplossing trouwens.
Als je de Outlook-app bedoelt dan moet ik zeggen dat ik zelf de app niet gebruik. Ik gebruik de Mail-app van Apple. En al mijn e-mailadressen hebben imap.

Via Instellingen > Mail > Accounts > Nieuwe account > Andere > Voeg e-mailaccount toe

Als je daar je e-mailadres(sen) en bijbehorende wachtwoord(en) van je @hotmail.com of @live.nl toevoegt dan zou het goed moeten gaan.

Als je iets anders bedoelt dan hoop ik dat iemand anders hier op het forum een antwoord op je vraag heeft.
  #6  
Oud 01-11-20, 17:58
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh Bekijk bericht
Als je de Outlook-app bedoelt dan moet ik zeggen dat ik zelf de app niet gebruik. Ik gebruik de Mail-app van Apple. En al mijn e-mailadressen hebben imap.

Via Instellingen > Mail > Accounts > Nieuwe account > Andere > Voeg e-mailaccount toe

Als je daar je e-mailadres(sen) en bijbehorende wachtwoord(en) van je @hotmail.com of @live.nl toevoegt dan zou het goed moeten gaan.

Als je iets anders bedoelt dan hoop ik dat iemand anders hier op het forum een antwoord op je vraag heeft.
Ik heb mijn hotmail verwijderd en opnieuw erop gezet. Tot nu toe niet weer de melding. Hoop dat dit het is.
  #7  
Oud 08-11-20, 09:00
Hoekje60 Hoekje60 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: amsterdam
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pantahduc Bekijk bericht
Ik krijg sinds de update 14.1 steeds een melding: Serveridentiteit niet gecontroleerd.
Als ik dan op details druk kom ik bij Certificaat. Daar staat niet vertrouwd. Verloopt op 7 oktober 2021.
Hoe maak ik dat weer vertrouwd?
Dat probleem had ik ook , maar na de update niet meer.
Heb jij de update uitgevoerd ?
  #8  
Oud 08-11-20, 09:30
Mikah Mikah is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 21
Standaard

Ja ik heb de update al uitgevoerd en heb nog eenmaal de melding gehad, maar het lijkt wel of probleem over is. Heb naast een een paar pop3 mail adressenook 2 imap hotmail adressen mogelijk zijn die veroorzaker. In noodgeval verwijder ik die worden n.l. Amper gebruikt.. Maar hopelijk is euvel opgelost na update
  #9  
Oud 08-11-20, 14:59
pantahduc pantahduc is offline
• iOS 13.3
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Burdaard
Berichten: 142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikah Bekijk bericht
Ja ik heb de update al uitgevoerd en heb nog eenmaal de melding gehad, maar het lijkt wel of probleem over is. Heb naast een een paar pop3 mail adressenook 2 imap hotmail adressen mogelijk zijn die veroorzaker. In noodgeval verwijder ik die worden n.l. Amper gebruikt.. Maar hopelijk is euvel opgelost na update
Bij mij leek in eerste instantie dat de melding ook niet meer kwam. Had mijn hotmail verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Maar na een paar dagen kwam de melding weer. Nu hotmail maar van mijn iPhone verwijderd. Ik weet het anders ook niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SSL certificaat probleem, exchange 2003 Roccade iPhone algemeen 3 27-12-10 17:18
Exchange met SSL Certificaat dotcom iPhone algemeen 6 15-07-09 13:14
Certificaat verlopen. macfreaker Ontwikkelen voor iOS 5 27-03-09 16:59
Certificaat ongeldig christclijsen iPhone algemeen 4 27-03-09 10:05
Wi-Fi met 802.x Certificaat? B@rt Wi-Fi 3 29-10-08 14:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:17.