Certificaat Outlook.com discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg sinds de update 14.1 steeds een melding: Serveridentiteit niet gecontroleerd. Als ik dan op details druk kom ik bij Certificaat. Daar staat niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Certificaat Outlook.com
Ik krijg sinds de update 14.1 steeds een melding: Serveridentiteit niet gecontroleerd.
Als ik dan op details druk kom ik bij Certificaat. Daar staat niet vertrouwd. Verloopt op 7 oktober 2021. Hoe maak ik dat weer vertrouwd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Server fout
Heb hetzelfde iemand een oplossing ?
|
|
||||
|
||||
Ik had dezelfde vraag gesteld in mijn topic.
Oplossing voor mij was erg simpel. Ga naar Instellingen > Mail > Accounts Verwijder je mailaccount(s) en voeg deze opnieuw toe. Probleem was hiermee opgelost bij mij. Suc6!
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Via Instellingen > Mail > Accounts > Nieuwe account > Andere > Voeg e-mailaccount toe Als je daar je e-mailadres(sen) en bijbehorende wachtwoord(en) van je @hotmail.com of @live.nl toevoegt dan zou het goed moeten gaan. Als je iets anders bedoelt dan hoop ik dat iemand anders hier op het forum een antwoord op je vraag heeft. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb jij de update uitgevoerd ? |
|
|||
|
|||
Ja ik heb de update al uitgevoerd en heb nog eenmaal de melding gehad, maar het lijkt wel of probleem over is. Heb naast een een paar pop3 mail adressenook 2 imap hotmail adressen mogelijk zijn die veroorzaker. In noodgeval verwijder ik die worden n.l. Amper gebruikt.. Maar hopelijk is euvel opgelost na update
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SSL certificaat probleem, exchange 2003 | Roccade | iPhone algemeen | 3 | 27-12-10 18:18 |
Exchange met SSL Certificaat | dotcom | iPhone algemeen | 6 | 15-07-09 14:14 |
Certificaat verlopen. | macfreaker | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 27-03-09 17:59 |
Certificaat ongeldig | christclijsen | iPhone algemeen | 4 | 27-03-09 11:05 |
Wi-Fi met 802.x Certificaat? | B@rt | Wi-Fi | 3 | 29-10-08 15:49 |
|
|