Oplaad icoon blijft staat (iPhone 12 Pro) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Af en toe laad ik mijn iPhone 12 pro draadloos op (in de auto als ik de telefoon in het vakje leg) nu heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplaad icoon blijft staat (iPhone 12 Pro)
Af en toe laad ik mijn iPhone 12 pro draadloos op (in de auto als ik de telefoon in het vakje leg) nu heb ik al twee maal gezien dat het oplaad icoon bleef staan terwijl de iPhone niet aan de kabel lag of op een draadloze lader.
Iemand die dezelfde ervaring heeft? Het in en uit pluggen van een laadkabel lost het probleem niet op. Alleen een herstart van de iPhone komt de normale batterij weergave weer terug. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
batterij, iphone 12 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 blijft hangen op het "oplaad" scherm | iWiefring | iPhone algemeen | 8 | 19-03-12 17:27 |
Grijze bos pixels bij oplaad icoon en slide... | maarten12340 | Archief | 1 | 06-07-10 07:56 |
Grijze bos pixels bij oplaad icoon en slide... | maarten12340 | iPhone algemeen | 0 | 06-07-10 00:35 |
Op i-phone staat een 1 in App store icoon | djarend | iPhone Apps | 3 | 03-11-08 22:40 |
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer | mike18 | Unlock [archief] | 2 | 18-02-08 09:58 |
|
|