hoe weer foto`s versturen in JPEG? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de laatste ios update worden foto`s verstuurd als losse afbeeldingen in de e-mail, en niet meer als toegevoegde JPG bestand zoals bij de eerdere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe weer foto`s versturen in JPEG?
Sinds de laatste ios update worden foto`s verstuurd als losse afbeeldingen in de e-mail, en niet meer als toegevoegde JPG bestand zoals bij de eerdere
versies van ios. Dat is voor mij heel lastig omdat ik veel foto`s moet opslaan in dossiers. eerder kon iik de JPegs gewoon kopieren en plakken, nu moet ik de afbeeldingen eerst afzonderlijk opslaan, en een naam geven, en dan kan ik ze pas in het dossier zetten. Weet iemand hier een oplossing voor? ik kom er met google niet uit helaas. Alvast bedankt voor de hulp! groeten, Motorman |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
k denk dat het aan je instellingen zou kunnen liggen.
Sinds iOS 11 maken de nieuwste iPhones de foto’s standaard in het HEIF-formaat. Je kunt dit wijzigen als volgt : Open de Instellingen-app op je iPhone of iPad; Scroll naar beneden en tik op ‘Camera’; Kies vervolgens voor ‘Structuren’; Hier selecteer je ‘Meest compatibel’ voor het JPEG-formaat. (‘High Efficiency’ staat dus voor het HEIF-formaat). Sinds ik dit gewijzigd heb, heb ik geen problemen meer gehad met het versturen van foto's. Veel succes. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip Spreeuwke, die stond idd al om meest compatibel, helaas niet de oplossing
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto via sms versturen | kokkie44 | iPhone algemeen | 5 | 12-03-13 10:42 |
foto versturen | mart246 | iPhone algemeen | 3 | 10-08-12 13:26 |
Foto's met een sms versturen | luc13 | Orange | 1 | 22-06-09 17:57 |
|
|