Springboard weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een groot probleem met mijn Iphone, ik heb geen springboard meer, doordat ik met custimize per ongeluk al mijn icoontje op hidden heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Springboard weg
Ik heb een groot probleem met mijn Iphone, ik heb geen springboard meer, doordat ik met custimize per ongeluk al mijn icoontje op hidden heb staan.
Tevens lukt het me niet om met winscp in mijn telefoon te komen. Hebben jullie een oplossing voor mijn probleem? Ik hoor het graag, want ben best moedeloos! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
in dit forum (All icons missing after Customize and Summerboard - Mac Forums) melden ze soortgelijke problemen. Misschien staat er een oplossing bij.
Enne herkent itunes de iPhone wel? Zo ja dan kan je natuurlijk gewoon restoren. |
|
||||
|
||||
Citaat:
want bij mij is de summerboard icoon weg !! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCoontjes/Apps weg van Springboard?!! | JasonXGaming | iPhone Apps | 2 | 26-04-11 15:02 |
iPhone: Jailbreak Spirit. Alle apps weg uit springboard | sradici | Jailbreak | 9 | 01-08-10 16:58 |
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets | Atheos | iTunes | 2 | 09-12-09 09:40 |
Alle Apps weg van Springboard | Michaelhu | iPhone Apps | 0 | 18-09-08 21:19 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|