Hoe kan je zien wat iemand aangeklikt heeft op je telefoon? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik heb een IPhone (12) en wil graag weten of je kan zien waar op je telefoon op geklikt is? (Apps etc). Ik vermoed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan je zien wat iemand aangeklikt heeft op je telefoon?
Goedemorgen,
Ik heb een IPhone (12) en wil graag weten of je kan zien waar op je telefoon op geklikt is? (Apps etc). Ik vermoed nl dat mijn vriend weleens mij telefoon bekijkt als ik even weg ben. Is dit mogelijk? Groetjes, Karin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je face id niet aanstaan dan ? of een toegangscode aanstaan ? je kunt evt schermtijd inschakelen en daarmee kun je zien welke apps hoe lang gebruikt zijn
https://www.businessinsider.com/how-...true&r=US&IR=T |
|
|||
|
|||
heb je wat te verbergen dan?
|
|
|||
|
|||
@Jevamo,
Ooit gehoord van privacy. Zo te lezen is ze er niet van gediend. Idd wat Trimix schrijft is al afdoende genoeg |
|
||||
|
||||
Citaat:
2) Wijzig je wachtwoord en deel het met niemand, dus ook niet je vriend. Ik herinner mij wel dat er ooit een app was en dat als iemand jouw device probeerde te ontgrendelen dat er dan een foto gemaakt werd en deze werd per mail verstuurd naar een door jou ingestelde mailadres. Ik weet echter niet of dit bij gejailbreakte devices mogelijk was en ik weer niet meer wat de naam van deze app is en of zoiets nog bestaat.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weet iemand of er een app is voor voicerecording van een telefoon gesprek? | mau73 | iPhone Apps | 2 | 02-10-12 16:23 |
telefoon laat email zien | nancee | iPhone algemeen | 3 | 29-12-11 00:39 |
Vraag m.b.t. iphone overkopen van iemand met abo die telefoon wil verkopen... | lwaa | Koopinformatie Nederland | 9 | 16-11-11 16:54 |
per ongeluk : niet voor deze website aangeklikt | Alex from Holland | iPad algemeen | 3 | 30-10-11 13:50 |
iemand ervaring met telefoon store? | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 09-02-10 20:01 |
|
|