//

gegevens weg

gegevens weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een reservekopie gemaakt van een oudere iPhone (11 pro), deze later teruggezet op een 11pro max. na het koppelen van een nieuwe apple ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 30-06-21, 18:42
tillie74 tillie74 is offline
• iOS 14.6
• 8.0

Standaard gegevens weg

Ik heb een reservekopie gemaakt van een oudere iPhone (11 pro), deze later teruggezet op een 11pro max. na het koppelen van een nieuwe apple watch zijn alle workout gegevens verdwenen in de gezondheidszorg app/conditie app.

Heb telefoon weer hersteld en reservekopie teruggezet. toen was alles er weer op de week van de nieuwe apple wat na. (logisch die zat ook niet in de reservekopie) Echter nu wou ik vandaag het horloge koppelen en zag tot mijn verbazing dat weer alle gegevens weg zijn. het betreft alleen gegevens welke door de oude watch zijn geregistreerd. iemand een idee?

Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gegevens/apps op iPhone vervangen door gegevens nieuwe eigenaar? marly iPhone Apps 2 03-10-10 17:27
gegevens jupiter35 iPhone algemeen 2 02-07-10 21:23
gegevens overzetten Charlize iTunes 0 10-06-10 23:33
sim gegevens reinwardt Archief 1 07-07-09 09:49

Regels voor berichten