gegevens weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een reservekopie gemaakt van een oudere iPhone (11 pro), deze later teruggezet op een 11pro max. na het koppelen van een nieuwe apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gegevens weg
Ik heb een reservekopie gemaakt van een oudere iPhone (11 pro), deze later teruggezet op een 11pro max. na het koppelen van een nieuwe apple watch zijn alle workout gegevens verdwenen in de gezondheidszorg app/conditie app.
Heb telefoon weer hersteld en reservekopie teruggezet. toen was alles er weer op de week van de nieuwe apple wat na. (logisch die zat ook niet in de reservekopie) Echter nu wou ik vandaag het horloge koppelen en zag tot mijn verbazing dat weer alle gegevens weg zijn. het betreft alleen gegevens welke door de oude watch zijn geregistreerd. iemand een idee?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gegevens/apps op iPhone vervangen door gegevens nieuwe eigenaar? | marly | iPhone Apps | 2 | 03-10-10 17:27 |
gegevens | jupiter35 | iPhone algemeen | 2 | 02-07-10 21:23 |
gegevens overzetten | Charlize | iTunes | 0 | 10-06-10 23:33 |
sim gegevens | reinwardt | Archief | 1 | 07-07-09 09:49 |
|
|