Menu onderdelen starten traag op. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 2G met 2.0.1 firmware. als ik mijn Notities, Phone, SMS, Instellingen, Safari ... wil openen duurt het bijna 10seconde voordat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Menu onderdelen starten traag op.
Ik heb een iphone 2G met 2.0.1 firmware.
als ik mijn Notities, Phone, SMS, Instellingen, Safari ... wil openen duurt het bijna 10seconde voordat hij het volledig geopend heeft. Is dit normaal ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bij de firmware 2.0 duurde het lang tot de instellingen geopend waren. ik geloof dat dat bij firmware 2.0.1 verbeterd moetst zijn, maar misschien is dat bij jouw niet gebeurd. (lijkt me wel vaag, maar ja)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja, misschien wat je ook kan proberen is dit:
ga naar instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel alle instellingen |
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem (traag traag traag) en inderdaad heeft het resetten van de instellingen geholpen. Thanks...
|
|
||||
|
||||
je kan ook eens resetten door de 2 knoppen (home en powerbutton samen in te drukken tot je iphone uitgaat.
laat beide knoppen los en iphone terug opzetten met je powerknop.
|
|||
|
|||
Ik heb het idee dat dit voornamelijk na de 2.0.2 update het geval is, vooral als je Contacten opent moet je even wachten voor het scherm reageert, ook een foto toevoegen aan een contact duurt even. Maar terug naar 2.0.1 is amper mogelijk geloof ik...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
onderdelen iphone 2g | libertycity | Archief | 5 | 11-01-11 20:39 |
onderdelen | dedadaman | iPhone algemeen | 0 | 03-10-10 15:05 |
iphone onderdelen??? | jcpearl | Koopinformatie Nederland | 1 | 11-01-10 20:49 |
|
|