Formaat van vierkante foto's verandert discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben onlangs overgestapt van de iPhone X naar de 12Pro. Aangezien ik vaak foto's maak voor Instagram stel ik de foto-app standaard in op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Formaat van vierkante foto's verandert
Ik ben onlangs overgestapt van de iPhone X naar de 12Pro. Aangezien ik vaak foto's maak voor Instagram stel ik de foto-app standaard in op vierkante foto's (is niet verplicht voor Instagram, maar doe ik wel het liefst). Wanneer ik nu vanuit de iPhone een foto verstuur blijft deze keurig vierkant, maar de foto die automatisch op de iPad terechtkomt om dat niet meer, die is ineens langwerpig geworden. Aangezien ik met Instagram meestal op de iPad werk, ervaar ik dit als hinderlijk. De kwaliteit van de foto's is overigens uitstekend.
Ik had dit op de iPhone X niet, dus zoek ik dit probleem bij de 12 Pro. Ik ben aan het zoeken geweest in de instellingen, maar kan niets vinden. Heeft iemand enig idee of dit is op te lossen? Laatst gewijzigd door PentaxK7; 08-08-21 om 13:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem is opgelost. Bovenstaande situatie was met gebruik van de Fotostream en zonder iCloud voor de foto's. Ik heb iCloud ingeschakeld en de fotostream uitgeschakeld, synchroniseren duurde even, maar als ik nu een vierkante foto maak op de iPhone, blijft deze vierkant na synchroniseren met de iPad.
Dit verklaart nog niet hoe het kan dat dit in de fotostream niet goed gaat, maar dat vind ik niet meer zo interessant. |
Labels |
camera, fotoformaat |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Formaat foto's op iPhone 5 | stacey245 | iPhone algemeen | 10 | 27-02-13 09:28 |
Foto: Foto's direct in 16:9 formaat | aphexx | Muziek, foto & video | 0 | 24-03-12 21:30 |
|
|