Slide to emergency??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen van iphoneclub ik had me iphone 3g gerresset en nu zie je een usb met itunes??? Staat er instert an unlockedand valid sim ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slide to emergency???
Beste mensen van iphoneclub ik had me iphone 3g gerresset en nu zie je een usb met itunes??? Staat er instert an unlockedand valid sim to activate iphone?? wat zal het zijn??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem. Bij het updaten van de software is mijn Iphone vastgelopen en vervolgens doet hij niks meer. Wanneer ik de SIM kaart plaats blijf ik het Itunes icoontje zien en kan ik alleen noodoproepen doen. Ik kom dus niet in het menu terecht. Wie helpt?
|
|
|||
|
|||
ik denk ff restoren
|
|
|||
|
|||
Eeehh, ik ben echt een nono in dit soort dingen. Hoe doe je dat?
|
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door slodo; 18-08-08 om 17:16. |
|
||||
|
||||
Maar gaat hier hier nu over een 3G of een 1st gen? Er worden nu een aantal termen door elkaar gebruikt. Dus graag even duidelijkheid.
|
|||
|
|||
Ik heb zelf een 2G.
@Slodo. Bestandjes heb ik gedownload, ik en mijn mac is druk bezig. Ik hoop dat het gaat werken... |
|
|||
|
|||
3g
k heb een iphone 3g :S het lukt me nog steeds niet ik gerest en toen is het gebeurt kan het zijn dat de iphone van amerika ofzo komt? ik had het gekocht als een eu iphone via marktplaats :S
|
|
|||
|
|||
Die van mij komt inderdaad uit Amerika. Hij heeft het een hele tijd gewoon goed gedaan, maar nu mekkert hij dat ik een ongeldige SIM kaart heb.
@Slodo: Deze oplossing werkt niet. Ik blijf een foutmelding krijgen. Het punt is dat ik de telefoon helemaal niet aan kan sluiten op de pc. Hij blijft hangen op de melding dat ik ongeldige SIM heb. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: slide 4 emergency... | ihanneke | Unlock | 2 | 26-10-10 16:59 |
slide for emergency | keesdr | Archief | 2 | 13-01-10 20:20 |
itunes logo, slide for emergency | .... | Archief | 1 | 27-11-08 14:22 |
help alleen nog slide for emergency | medico | Archief | 2 | 15-04-08 14:01 |
Slide for emergency | lema | Unlock [archief] | 3 | 12-02-08 00:25 |
|
|