//

Hotspot altijd aan voor Android radio

Hotspot altijd aan voor Android radio discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds kort een aliexpress head unit met Android. Het probleem is alleen dat ik elke keer als ik in de auto stap ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-10-21, 22:50
markalmelo markalmelo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 7
Standaard Hotspot altijd aan voor Android radio

Hallo,

Ik heb sinds kort een aliexpress head unit met Android. Het probleem is alleen dat ik elke keer als ik in de auto stap op mijn iPhone de hotspot aan/uit moet zetten voordat de radio verbinding krijgt met internet. Met Bluetooth is geen probleem.

Hier ben ik nu al een aantal dagen mee bezig. Zover ik begrijp is dit een beveiligingsissiue van Apple en schakelt hotspot zichzelf uit na een tijd inactief te zijn geweest. Dit is te verhelpen met “family sharing”......althans dat dacht ik want dat werkt dus niet op een Android systeem.

Er moet toch wel een manier zijn dat dit automatisch kan? Ik kan toch niet de enigste zijn die dit verschrikkelijk irritant vind om te doen elke keer als ik in de auto stap.

Wie o wie helpt me uit de brand en heeft de oplossing?


Edit: iPhone SE met iOS 15.0.2
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.