//

Beginscherm vergrendelen zodat apps niet verplaatst kunnen worden.

Beginscherm vergrendelen zodat apps niet verplaatst kunnen worden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot voor kort zat er een optie [volgens mij bij 'beveiliging' waarin je je beginscherm kon vastzetten. Als je er een app op wilde wijzigen/toevoegen/verwijderen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-12-21, 15:36
Gatito's schermafbeelding
Gatito Gatito is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Lightbulb Beginscherm vergrendelen zodat apps niet verplaatst kunnen worden.

Tot voor kort zat er een optie [volgens mij bij 'beveiliging' waarin je je beginscherm kon vastzetten. Als je er een app op wilde wijzigen/toevoegen/verwijderen dan moest je deze extra optie eerst uitzetten waarna je je scherm kon aanpassen. Ik vond dit super handig omdat ik een vriendje heb die overal op tikt en niet weet wat hij doet en dan is mijn scherm weer veranderd.
Ik zag bij toeval toen hij weer eens aan het tikken was op de apps dat ze begonnen te wiebelen. , maar de optie die er voorheen was, kan ik niet meer vinden.
Weet iemand waar ik dit weer kan aanpassen of is dit bij de nieuwste update verdwenen?

Ik heb overigens een iPhone13pro, maar kon dit niet aanpassen in mijn profiel. Nieuwste update staat er op.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-21, 10:57
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Binnen beperkingen kun je aangeven dat er geen apps gedownload en/of verwijderd mogen worden. Ik weet niet of die functie het verplaatsen dan ook vastzet.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
  #3  
Oud 09-12-21, 12:44
Gatito's schermafbeelding
Gatito Gatito is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Heb er naar gekeken maar dat is toch net iets anders dan dat ik bedoel, maar bedankt voor het meedenken.
Reageren

Labels
beginscherm, vastzetten, wijzigen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bepaalde apps kunnen niet worden gedownload. Hoe kan dat? jpwg001 iPhone Apps 0 13-09-15 22:04
Zoek mijn iphone map vergrendelen? (Niet zomaar kunnen verwijderen) erikvliet iPhone algemeen 3 30-01-14 11:21
Apps kunnen niet worden gedownload gsm iPad algemeen 1 09-06-12 21:50
bericht kan niet worden verplaatst chrizzy iPhone algemeen 2 18-06-09 21:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:32.