Bluetooth speaker voor telefoonfunctie thuis discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Begrijp ik het goed dat ik ook inkomende telefoongesprekken met een bluetooth speaker kan versterken? Zo ja, waarop moet ik dan bij de aanschaf van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth speaker voor telefoonfunctie thuis
Begrijp ik het goed dat ik ook inkomende telefoongesprekken met een bluetooth speaker kan versterken?
Zo ja, waarop moet ik dan bij de aanschaf van zo'n speaker letten? Ik wil niet veel geld daarvoor uitgeven; voor muziek enz. is die voor mij niet nodig. Kan ik elke willekeurige bluetooth speaker gebruiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet er op lette dat die speaker ook een microfoon heeft. Als ik me niet vergis, wordt het hele bellen naar de speaker gedelegeerd. Dus 'zenden' en 'ontvangen'.
|
|||
|
|||
Bedankt. Goede tip.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een tip voor mensen met lan thuis: Internetten op iPod zonder Wi-Fi thuis | DeathSpace | Wi-Fi | 0 | 20-05-10 20:57 |
Iphone Speaker met bluetooth | Woutair | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 23-10-09 20:05 |
navigatie stem via bluetooth speaker ? | Wolfs9 | iPhone Navigatie | 0 | 17-07-09 10:22 |
|
|