//

iPhone trilt maar geen pushmelding

iPhone trilt maar geen pushmelding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Sinds ongeveer een week heb ik iets vreemds: mijn iPhone trilt 1 x (alsof er een pushbericht is), als er op de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-04-22, 19:04
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard iPhone trilt maar geen pushmelding

Beste allemaal,

Sinds ongeveer een week heb ik iets vreemds: mijn iPhone trilt 1 x (alsof er een pushbericht is), als er op de iPhone en iPad van mijn vrouw een pushbericht van Nu.nl binnenkomt. Zij krijgt dan wel een melding in het scherm.

Wat is hier aan de hand? We gebruiken verschillende Apple ID’s en we hebben hier nooit last van gehad. Alles was keurig “gescheiden”.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone trilt, maar geen notificatie Pikkelateur iPhone algemeen 10 09-02-16 10:41
Iphone trilt, geeft licht, maakt geluid maar beeld blijft zwart Berens iPhone algemeen 4 27-05-14 18:02
iPhone 4 (8Gb) trilt maar niet bij belsignaal, sms StevenMats iPhone algemeen 0 09-03-13 09:13
iphone 3GS trilt alleen nog maar jacq2 iPhone algemeen 0 22-05-12 16:24
Facebook app geeft geen pushmelding Rubske iPhone Apps 5 12-04-12 14:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:52.