iPhone trilt maar geen pushmelding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Sinds ongeveer een week heb ik iets vreemds: mijn iPhone trilt 1 x (alsof er een pushbericht is), als er op de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone trilt maar geen pushmelding
Beste allemaal,
Sinds ongeveer een week heb ik iets vreemds: mijn iPhone trilt 1 x (alsof er een pushbericht is), als er op de iPhone en iPad van mijn vrouw een pushbericht van Nu.nl binnenkomt. Zij krijgt dan wel een melding in het scherm. Wat is hier aan de hand? We gebruiken verschillende Apple ID’s en we hebben hier nooit last van gehad. Alles was keurig “gescheiden”. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone trilt, maar geen notificatie | Pikkelateur | iPhone algemeen | 10 | 09-02-16 11:41 |
Iphone trilt, geeft licht, maakt geluid maar beeld blijft zwart | Berens | iPhone algemeen | 4 | 27-05-14 19:02 |
iPhone 4 (8Gb) trilt maar niet bij belsignaal, sms | StevenMats | iPhone algemeen | 0 | 09-03-13 10:13 |
iphone 3GS trilt alleen nog maar | jacq2 | iPhone algemeen | 0 | 22-05-12 17:24 |
Facebook app geeft geen pushmelding | Rubske | iPhone Apps | 5 | 12-04-12 15:57 |
|
|