//

Bluetooth AptX Lossless - iPhone support

Bluetooth AptX Lossless - iPhone support discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Als muziekliefhebber ben ik erg benieuwd of de nieuw te verschijnen iPhones (september 2022) Bluetooth AptX Lossless (=CD kwaliteit geluidsweergave) zullen ondersteunen. Oftewel: ik ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 18-07-22, 19:00
Sjors2Ehv Sjors2Ehv is offline
• iOS 15.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X

Question Bluetooth AptX Lossless - iPhone support

Hello,

Als muziekliefhebber ben ik erg benieuwd of de nieuw te verschijnen iPhones (september 2022) Bluetooth AptX Lossless (=CD kwaliteit geluidsweergave) zullen ondersteunen.

Oftewel: ik wil eigenlijk graag weten, wanneer kan ik -eindelijk ! - onderweg met wireless headphones/ wireless earphones aan en mijn iPhone op zak, genieten van mijn favoriete Apple Music songs in CD kwaliteit..

Wie weet meer en kan mij helpen ?

Met vriendelijke groet,

Sjors - Nederland
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 'Dictafoon'-app neemt op met Apple Lossless Zuurbekje iPhone Apps 0 23-03-10 10:15
Muziek: Van lossless naar 256 ACC roderick88 Muziek, foto & video 1 01-04-09 01:26

Regels voor berichten