App niet meer beschikbaar in app store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een ‘geheime’ app waar een extra wachtwoord was op toegevoegd, waar je foto’s en andere dingen kon opslaan dat niet mocht gezien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App niet meer beschikbaar in app store
Beste,
Ik heb een ‘geheime’ app waar een extra wachtwoord was op toegevoegd, waar je foto’s en andere dingen kon opslaan dat niet mocht gezien worden op je iphone. De App noemt myapps deze is nu niet meer beschikbaar in de app store maar staat wel nog op mijn gsm maar is wel verwijderd van mijn gsm vanzelf om ruimte vrij temaken nu probeer ik deze terug te installeren maar er komt een venster dat de app niet meer beschikbaar is. Het probleem is dat er nog gegevens in de app staan dat ik graag nog zou hebben. Iemand een idee hoe ik nog aan de gegevens zou kunnen? Normaal moeten deze op mijn iphone staan en niet op een cloud. Hopelijk kan iemand me helpen. Alvast bedankt Met Vriendelijke Groeten, Seppe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
support
Heb je geprobeerd contact op te nemen met hun ondersteuning? Probeer ze te googelen om een direct spoor van ze te krijgen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WhatsApp niet beschikbaar in Nederlandse Store | ArneMaes | iPhone Apps | 3 | 09-01-13 21:56 |
itunes store op iphone werkt niet meer. melding over belgische store? | Dagmar87 | iTunes | 1 | 02-10-12 23:44 |
Is Tethering niet meer beschikbaar? | Larst | iPhone algemeen | 2 | 17-09-12 22:12 |
Activate mms2g niet meer beschikbaar? | Dis | iPhone algemeen | 0 | 23-08-09 16:32 |
Gewenste Apple Store is niet beschikbaar | Pixxa | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 29-10-08 17:46 |
|
|