Homekit locatie thuiskomen instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laat al een paar jaar mijn carportverlichting inschakelen als ik na zonsondergang thuiskom via Homekit. Dit werkte altijd prima, maar sinds de laatste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Homekit locatie thuiskomen instellen
Ik heb laat al een paar jaar mijn carportverlichting inschakelen als ik na zonsondergang thuiskom via Homekit.
Dit werkte altijd prima, maar sinds de laatste IOS update reageert het systeem pas als ik al lang en breed onder de carport ben. Het was altijd zo dat Apple mij thuis zag komen als ik halverwege de straat was z'n 200 meter vanaf mijn huis vandaan en dan ging het licht mooi op tijd aan. Nu dus niet meer en reageert Homekit pas als het niet meer nodig is. Ik heb tussentijds nergens iets aangepast in instellingen. Nou ben ik op zoek gegaan of ik dan ergens het gebied rond mijn huis groter kan zetten waarop Homekit dan al kan reageren maar kan het niet vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Open de Woning-app, ga naar het tabblad Automatisering, maak een nieuwe automatisering aan en kies voor "Personen arriveren". Klik vervolgens op Locatie en kies dan niet voor Woning (dan ga ik er vanuit dat "Woning" wel met het juiste adres+huisnummer herkend wordt), maar selecteer je huisadres handmatig. Je kunt nu de cirkel vergroten of verkleinen. Voor je geselecteerde Woning (je thuisadres) wordt 100m aangehouden.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|