iPhone 15 titanium randen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zag gisteren deze video en ik vroeg mij af wat jullie ervan vinden. Ongeveer bij 03:15 zie je een stukje over titanium randen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 15 titanium randen
Hallo,
Ik zag gisteren deze video en ik vroeg mij af wat jullie ervan vinden. Ongeveer bij 03:15 zie je een stukje over titanium randen nadat hij het voor ongeveer een week heeft gebruikt. Ziet er niet echt mooi uit. https://youtu.be/piYf4gDthjY Denken jullie dag dit een kinderziekte is dat op een later moment gefixed zal worden?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De gewone iPhone 15 hebben geen titanium frame alleen de pro heeft dat
En wat ik weet van titanium is dat het erg licht en erg sterk is Maar kan me vergissen natuurlijk |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mijn nieuwe Iphone 15 pro binnen gekregen. Heb hem gewogen. Hij weegt met rubber hoesje erom 223 gram.
De 11 pro die hij vervangt weegt 214 gram, ook met rubber hoes. Qua formaat zit er niet veel verschil in.
|
||||
|
||||
En hoe zit het met de randen? Ik had er een video over gepost en aangegeven dat je 'iets' ziet vanaf +- 3:15 @ video. Later zag ik dat iCulture daar ook een artikel over heeft geschreven met o.a. deze foto's. Merk jij ook zulke vlekken op je iPhone 15? Velen zeggen 'je gebruikt toch een hoesje dus geen last van' maar toch ben ik benieuwd naar de ervaringen van mensen die het al in hun bezit hebben en wat zij na enkele dagen ervaren. Apple had volgens mij inmiddels ook al aangegeven dat het na een tijdje van zelf weer normaal wordt of dat je er met een doekje overheen kunt vegen zodat het weer normaal eruit ziet.
|
|
|||
|
|||
Ik heb er inderdaad ook een siliconenhoesje om zitten, dus zie nu niets. Ik denk wel dat deze vingerafdrukken te verwijderen zijn. Wel lastig. Maar heb hem niet meer uit het hoesje gehad sinds ik hem heb.
|
|
|||
|
|||
Deze vlekken krijg je ook op een 14 Pro als je deze zonder hoesje gebruikt. Is normaal...
|
|