Accelerometer Probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen. Ik heb sinds 2 dagen een iPhone en merk dat mijn Accelerometer niet naar behoren werkt, Bijvoorbeeld; met iPod, moet tie naar cover ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Accelerometer Probleem
Hallo iedereen.
Ik heb sinds 2 dagen een iPhone en merk dat mijn Accelerometer niet naar behoren werkt, Bijvoorbeeld; met iPod, moet tie naar cover flow kunnen gaan, diet tie alleen als ik heel maar dan ook heel hard op en neer ga, vaak doet tie het dan ook niet, en het zelfde met Safari. Maar, Bij Apps bijvoorbeeld Tap Tap Revenge, iPint (werkt alleen het spel gedeelte, niet het drinken) en Accel Break en DizzyBeeFree werkt tie wel. Hoe zou ik dit kunnen oplossen? kan dit Uberhaubt wel? of moet ik hem nu al naar de winkel brengen? Met vriendelijke Groet, Stefan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer eerst een restore (ik denk niet dat het help, maar je kan het proberen)
en anders moet je hem denk ik terug brengen |
Labels |
accelerometer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accelerometer hulp | oentje13 | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 16-06-09 18:40 |
accelerometer en proximity sensor vraagje | mhoutman | iPhone algemeen | 0 | 18-11-08 21:24 |
App voor accelerometer grafieken | iPizza | Jailbreak apps en thema's | 1 | 26-11-07 11:51 |
|
|