Meerdere foto’s verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik mijn iPhone 14 Plus heb geüpdatet naar iOS 17.4 loop ik naast een hoop stabiliteitsproblemen van de bestanden app vooral tegen het volgende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerdere foto’s verdwenen
Sinds ik mijn iPhone 14 Plus heb geüpdatet naar iOS 17.4 loop ik naast een hoop stabiliteitsproblemen van de bestanden app vooral tegen het volgende aan:
Na het herstarten van mijn iPhone zijn er ineens diverse foto’s verdwenen, deze blijken dan ook niet te zijn geüpload naar iCloud en zijn voor mij nergens meer terug te vinden. Het vervelende is dat de foto’s die ik gisteren gemaakt heb van vrienden voor hen van zeer emotionele waarde zijn, dus mocht er iemand een manier weten om deze alsnog terug te halen dan zou ik hier erg blij mee zijn.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Live foto verdwenen | VectorKing | Muziek, foto & video | 0 | 04-06-20 11:37 |
Foto: foto's verdwenen | spectre170 | Muziek, foto & video | 5 | 14-05-18 21:46 |
foto's verdwenen.. | hendriksjl | iPhone algemeen | 3 | 10-07-17 08:56 |
|
|