//

Ik kan geen applicaties installeren

Ik kan geen applicaties installeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kan gerust stellen dat ik niet echt de man ben van de extra applicaties die vrij verkrijgbaar zijn via het internet maar enkele dingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-08-08, 22:24
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard Ik kan geen applicaties installeren

Je kan gerust stellen dat ik niet echt de man ben van de extra applicaties die vrij verkrijgbaar zijn via het internet maar enkele dingen zou ik er achteraf gezien toch wel bij willen hebben.

Echter, toen ik enkele dagen geleden mijn Apple ID aanmaakte lukte het mij niet omdat mijn iTunes niet werkte met mijn ID dat volgens hun incorrect was. Nu, enkele dagen later zit ik nog altijd met hetzelfde probleem, weet er toevallig iemand van jullie wat er aan de hand is?
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-08, 23:19
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Je kan gerust stellen dat ik niet echt de man ben van de extra applicaties die vrij verkrijgbaar zijn via het internet maar enkele dingen zou ik er achteraf gezien toch wel bij willen hebben.

Echter, toen ik enkele dagen geleden mijn Apple ID aanmaakte lukte het mij niet omdat mijn iTunes niet werkte met mijn ID dat volgens hun incorrect was. Nu, enkele dagen later zit ik nog altijd met hetzelfde probleem, weet er toevallig iemand van jullie wat er aan de hand is?
Helpt het misschien om een nieuwe account aan te maken, zoals dit: Amerikaans iTunes-account openen zonder creditcard > Nieuws > iPhoneclub.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:22.