als ik wordt gebeld hoor ik hem niet wel via oordopjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand me helpen? ik hen een g3 2.2 firmware en ik heb er alles aan gedaan maar elke keer als ik gebeld word, hoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
als ik wordt gebeld hoor ik hem niet wel via oordopjes
kan iemand me helpen? ik hen een g3 2.2 firmware en ik heb er alles aan gedaan maar elke keer als ik gebeld word, hoor ik niets maar wel als ik de oordopjes in heb!!!!
of moet ik terug naar T-mobile thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik raad je aan eerst even je iphone te herstellen via itunes.
Werkt het daarna nog steeds niet eens terug gaan naar T mobile indien je iphone nog legaal is( niet gejailbreakt of ge unlocked) mvg
|
||||
|
||||
Je kan ook proberen om een aantal keren de oordopjes in en uit de iPhone te doen, dit was bij de 1st gen ook wel ooit een probleem...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik hoor mensen niet als ze mij bellen | bilal2307 | iPhone algemeen | 15 | 30-01-13 18:14 |
kan wel bellen, maar ik hoor niets, ontvanger ook niet | keko | iPhone algemeen | 4 | 22-10-10 08:06 |
Ik hoor mensen wel als ik ze bel, maar heel zachtjes | Merijntje1 | iPhone algemeen | 6 | 26-08-10 12:57 |
nummer herkenning als je wordt gebeld | broom45 | Archief | 5 | 14-06-08 23:21 |
geen namen zichtbaar als gebeld /gesmst wordt?? | mar | Archief | 1 | 13-03-08 15:02 |
|
|