iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   voordelen iphone 1.1.1 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/2008-voordelen-iphone-1-1-1-a.html)

trimix 08-11-07 13:59

voordelen iphone 1.1.1
 
wie kan mij de voordelen van een iphone 1.1.1. ten opzichten van een iphone 1.0.2 vertellen ???

MacFoxx 08-11-07 14:18

Tja, dit zijn de belangrijkste aanpassingen:
  • De iTunes Wi-Fi Music Store is toegevoegd;
  • Luider geluidsvolume van speakerphone en receiver;
  • Dubbelklikken op de Home-button leidt je naar de telefoonfavorieten of naar de muziekknoppen;
  • Bij het dubbeltikken op de spatiebalk wordt op intelligente wijze een punt en spatie ingevoegd;
  • E-mailbijlagen kun je bekijken in portret- en landschapsmodus;
  • Aandelen in de applicatie Stocks kun je anders ordenen, hetzelfde geldt voor steden in de applicatie Weather;
  • Batterijstatus voor de Apple Bluetooth Headset in de statusbalk;
  • Support voor TV Out;
  • Mogelijkheid om EDGE/GPRS uit te schakelen tijdens het roamen;
  • Nieuw tijdsinterval voor wachtwoord-blokkering;
  • Aanpasbaar geluidsvolume voor waarschuwingen (alerts).
Wat ik vooral fijn vond, is de toetsenbord die aangepast is: je hoeft namelijk niet meer naar het scherm met speciale karakters te gaan om een punt achter een zin te zetten, maar je kunt dubbeltikken op de spatiebalk. Het toetsenbord voegt dan een punt, gevolgd door een spatie in.

Dit is vooral handig als je veel met toetsenbord bezig bent.

sjowol 08-11-07 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacFoxx (Bericht 13869)
Tja, dit zijn de belangrijkste aanpassingen:
  • Bij het dubbeltikken op de spatiebalk wordt op intelligente wijze een punt en spatie ingevoegd;
Wat ik vooral fijn vond, is de toetsenbord die aangepast is: je hoeft namelijk niet meer naar het scherm met speciale karakters te gaan om een punt achter een zin te zetten, maar je kunt dubbeltikken op de spatiebalk. Het toetsenbord voegt dan een punt, gevolgd door een spatie in.

Dit is vooral handig als je veel met toetsenbord bezig bent.

dus dat werkt bij jou? bij mij dus niet.. vreemd, niet dat ik er erg veel gebruik van maak hoor maar.. enig idee waarom dat niet zou werken?
(staat in settings > general > keyboard: "." Shortcut: on)

shorty 08-11-07 15:05

Komt omdat je waarschijnlijk met KB de autocorrectie uit hebt staan. Dan werkt de spatie shortcut ook niet helaas...

sjowol 08-11-07 15:06

yup ik had het net ook gevonden...
lekker is dat, want mooi dat ik NO WAY! die autocorrectie aandoe, dat zuigt namelijk wel zo verschrikkelijk hard....

Gabster 08-11-07 15:13

Als je de taal/toetsenbord op nederlands zet. En de Autocorrectie aan.
Dan geeft hij geen correctie want deze is er nog niet in het nederlands.
Maar dan heb je wel de spatie met punt:)

sjowol 08-11-07 15:15

ja, ok maar de taal/toetsenbord in het nederlands zuigt zo mogelijk nog harder dan de autocorrectie... hou die automatische punt dan maar hoor. ;)

MacFoxx 08-11-07 15:28

Heren, even een correctie van mij. Over die dubbelklikken van spatie heb ik ook niet meer ivm weghalen autocorrectie via kb.

Ik had dat stukje tekst ergens te letterlijk overgenomen :D. My mistake!

Trimix had namelijk zelf via zoekfunctie kunnen vinden.

evdberg 08-11-07 19:18

Een ander voordeel van 1.1.1 is dat ik nu op m'n draadloze router kan inloggen met WPA aan ...

Freek 08-11-07 19:34

Ik vraag me toch af, bv over de Weather app? Zou ik de nieuwe app niet gewoon op mijn 1.02 kunnen zetten? Zou iemand met 111 eens zo vriendelijk willen zijn om de Weather.app van zijn/haar iPhone te halen en deze even aan mij te mailen, of op het forum te zetten? En/of Stocks.app.

Of zouden de verwijzingen vanuit de nieuwe apps niet overeenkomen met de 102 firmware? Kan het altijd even proberen.

Alvast bedankt!

Mathieudg 08-11-07 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evdberg (Bericht 13974)
Een ander voordeel van 1.1.1 is dat ik nu op m'n draadloze router kan inloggen met WPA aan ...

Hoe bedoel je? Ik kon zelfs met men iphone versie 1.0.0 inloggen op mijn router met WPA2.
Is er altijd al geweest hoor.

Ik blijf voorlopig nog op 1.0.2 (gister virginized en unlocked met anysim 1.1 via BigBoss methode). De support voor 3rd party apps is beter dan in 1.1.1 denk ik. Of niet?

ArB 08-11-07 20:37

Als je trouwens roaming uitzet en daarna de iphone "echt" uitzet en weer aan, dan staat roaming weer aan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:08.