voordelen iphone 1.1.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wie kan mij de voordelen van een iphone 1.1.1. ten opzichten van een iphone 1.0.2 vertellen ???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
voordelen iphone 1.1.1
wie kan mij de voordelen van een iphone 1.1.1. ten opzichten van een iphone 1.0.2 vertellen ???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja, dit zijn de belangrijkste aanpassingen:
Dit is vooral handig als je veel met toetsenbord bezig bent. |
|
||||
|
||||
Citaat:
(staat in settings > general > keyboard: "." Shortcut: on)
|
||||
|
||||
Komt omdat je waarschijnlijk met KB de autocorrectie uit hebt staan. Dan werkt de spatie shortcut ook niet helaas...
|
|
||||
|
||||
yup ik had het net ook gevonden...
lekker is dat, want mooi dat ik NO WAY! die autocorrectie aandoe, dat zuigt namelijk wel zo verschrikkelijk hard.... |
|
|||
|
|||
Als je de taal/toetsenbord op nederlands zet. En de Autocorrectie aan.
Dan geeft hij geen correctie want deze is er nog niet in het nederlands. Maar dan heb je wel de spatie met punt |
|
||||
|
||||
ja, ok maar de taal/toetsenbord in het nederlands zuigt zo mogelijk nog harder dan de autocorrectie... hou die automatische punt dan maar hoor.
|
|
||||
|
||||
Heren, even een correctie van mij. Over die dubbelklikken van spatie heb ik ook niet meer ivm weghalen autocorrectie via kb.
Ik had dat stukje tekst ergens te letterlijk overgenomen . My mistake! Trimix had namelijk zelf via zoekfunctie kunnen vinden. |
|
|||
|
|||
Een ander voordeel van 1.1.1 is dat ik nu op m'n draadloze router kan inloggen met WPA aan ...
|
|
||||
|
||||
Ik vraag me toch af, bv over de Weather app? Zou ik de nieuwe app niet gewoon op mijn 1.02 kunnen zetten? Zou iemand met 111 eens zo vriendelijk willen zijn om de Weather.app van zijn/haar iPhone te halen en deze even aan mij te mailen, of op het forum te zetten? En/of Stocks.app.
Of zouden de verwijzingen vanuit de nieuwe apps niet overeenkomen met de 102 firmware? Kan het altijd even proberen. Alvast bedankt!
|
|||
|
|||
Citaat:
Is er altijd al geweest hoor. Ik blijf voorlopig nog op 1.0.2 (gister virginized en unlocked met anysim 1.1 via BigBoss methode). De support voor 3rd party apps is beter dan in 1.1.1 denk ik. Of niet? |
|
||||
|
||||
Als je trouwens roaming uitzet en daarna de iphone "echt" uitzet en weer aan, dan staat roaming weer aan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Baseband 2.10.04 voordelen | mfmvdsande | Jailbreak | 1 | 10-09-10 01:04 |
Voordelen van de Iphone t.o.v. andere telefoons | matlux | Koopinformatie Nederland | 3 | 13-11-09 18:22 |
Voordelen Simlock-vrije iPhone niet duidelijk?? | FastFreddie | Koopinformatie Nederland | 12 | 06-10-09 11:38 |
Windows: voordelen en nadelen | okkidanny | iTunes | 8 | 18-02-09 21:56 |
Voordelen / Verbeteringen firmware 1.1.2 | EricJ | iPhone algemeen | 23 | 30-11-07 19:30 |
|
|