iPhone wel verbinding, maar geen Carplay sinds ios 18 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Sinds de update naar ios 18.1.1 op mijn iPhone 12 pro max kan ik geen verbinding via Carplay meer krijgen in mijn auto. Hiervoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone wel verbinding, maar geen Carplay sinds ios 18
Hi,
Sinds de update naar ios 18.1.1 op mijn iPhone 12 pro max kan ik geen verbinding via Carplay meer krijgen in mijn auto. Hiervoor was het wel mogelijk. Het moet aan de telefoon liggen, want anderen lukt het wel te verbinden via carplay in mijn auto, maar ik niet bij hen in de auto. Ik heb al het volgende geprobeerd: iPhone verwijderen uit autosysteem, auto verwijderen uit iPhone, netwerkinstellingen verwijderd iPhone, bluetooth, siri en Wi-Fi staat aan, schermtijdbeperkingen heb ik niet. Mocht iemand een oplossing weten, heel graag. Het gekke is dat het wel heeft gewerkt met ios17 en dat ik nu de telefoon wel via bluetooth kan verbinden, maar als ik carplay selecteer in de auto, het systeem aangeeft dat verbinden niet mogelijk is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost.
Een backup gemaakt en die gelijk weer teruggezet heeft voor mij geholpen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sinds iOS 9 vaak geen whatsapp verbinding | Hesterz | iPhone algemeen | 1 | 18-10-15 19:22 |
Geen tot slechte Wi-Fi-verbinding sinds iOS8 | Yvendi | iPhone algemeen | 5 | 29-10-14 16:41 |
Geen auto verbinding met Wi-Fi sinds iOS 4.2.1 | Tiestofan | Wi-Fi | 2 | 18-12-10 19:15 |
Help! geen 3g of gprs verbinding meer sinds ios 4... | borgqueenx | iPhone algemeen | 9 | 27-06-10 08:53 |
Iphone. Wel verbinding met livebox, maar ik heb geen internet | arntj00 | iPhone algemeen | 2 | 02-01-09 23:48 |
|
|