iPhone icm mini cooper radio discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een mini cooper met een radio voorbereid met een snap in phone houder in de midden armsteun Deze voorzien van een adapter voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone icm mini cooper radio
Ik heb een mini cooper met een radio voorbereid met een snap in phone houder in de midden armsteun
Deze voorzien van een adapter voor een iPhone SE 3 Of via de usb en aux adapter te koppelen Echter krijg ik de volgende melding Zie bijlagen Weet iemand hier een oplossing voor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik je originele kabels/verloopstukken van Apple?
|
|
|||
|
|||
Van alles geprobeerd
Ook originele kabels ed Krijg het niet werkende |
|
|||
|
|||
Is je Mini van 2016 of ouder?
|
|
|||
|
|||
Mini is van 2012 roadster
|
|
|||
|
|||
Dan is volgens mij de USB alleen voor het laden van je IPhone. Je hebt dan een aparte AUX-kabel nodig voor muziek.
Aangezien je IPhone geen 3,5 mm heeft moet je dus op zoek naar een verloopstukje voor in lightingpoort |
|
|||
|
|||
Voorheen scheen het te werken
Het zou kunnen dat Apple een beveiliging heeft ingesteld in de iOS BMW heeft specifiek een kabel daarvoor Al vreemd dat ik een houder heb voor een iPhone maar nu dus niet meer werkt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Radio 538 op HomePod Mini bij thuiskomst | pjscholten | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 22-03-22 18:21 |
Bluetooth probleem met mini cooper | rudolfpeppel | Jailbreak apps en thema's | 0 | 31-01-12 14:41 |
|
|